• Anonym (Signatur)

Du som dumpat din otrogna partner. Försökte h*n komma krypandes tillbaka någon gång?

Ja
    Nej

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Du som dumpat din otrogna partner. Försökte h*n komma krypandes tillbaka någon gång?
  • Anonym (Yesyessellites)

Japp, kom där med dasen i vädret

• Anonym (man)

Ja, hon försökte med "tänk på barnen". Jag kontrade med "hur mycket tänkte du på barnen när du låg och knullade med den andra snubben?"

• Anonym (Yes)
    Anonym (man) skrev 2023-05-22 11:23:42 följande:

Ja, hon försökte med "tänk på barnen". Jag kontrade med "hur mycket tänkte du på barnen när du låg och knullade med den andra snubben?"

Ja, om någon annan varit tanklös mot barnen så är det OK att själv också vara det, oh yeah...
  • Anonym (man)
    Anonym (Yes) skrev 2023-05-22 13:29:56 följande:
    Ja, om någon annan varit tanklös mot barnen så är det OK att själv också vara det, oh yeah...
    På vilket sätt menar du att dumpa en skithög är detsamma som att var tanklös mot barnen?

Menar du att man ska tvinga sig själv att leva med någon man inte litar på och föraktar för "barnens skull"?
  • Anonym (Yes)
    Anonym (man) skrev 2023-05-22 17:08:26 följande:
    På vilket sätt menar du att dumpa en skithög är detsamma som att var tanklös mot barnen?

Menar du att man ska tvinga sig själv att leva med någon man inte litar på och föraktar för "barnens skull"?
    Det var inte vad du skrev att du gav för anledning till henne.
  • Anonym (man)
    Anonym (Yes) skrev 2023-05-22 17:30:27 följande:
    Det var inte vad du skrev att du gav för anledning till henne.
    Jag skrev inte någonting om någon anledning öht i det du kommenterade.
    Jag påpekade för henne dubbelmoralen att kräva att jag skulle tänka på barnen när hon själv bevisligen inte gjort det.

Anledningen var ganska enkel, jag ville inte leva med en person jag inte kan lita på och hade dumpat henne oavsett vad hon sagt.
  • Anonym (Yes)
    Anonym (man) skrev 2023-05-22 17:37:26 följande:
    Jag skrev inte någonting om någon anledning öht i det du kommenterade.
    Jag påpekade för henne dubbelmoralen att kräva att jag skulle tänka på barnen när hon själv bevisligen inte gjort det.

Anledningen var ganska enkel, jag ville inte leva med en person jag inte kan lita på och hade dumpat henne oavsett vad hon sagt.
    Varför påpekar du hennes dubbelmoral när det handlade om att du skulle tänka på barnen? Hur är det ens relevant. Du verkar mest bry dig om dina egna kränkta känslor framför allt annat. Bara för någon annan inte tänkte på barnen så kan väl du göra det ändå eller hur. Oavsett vilken dubbelmoral din partner hade, oh my god...
  • Anonym (man)
    Anonym (Yes) skrev 2023-05-22 17:52:05 följande:
    Varför påpekar du hennes dubbelmoral när det handlade om att du skulle tänka på barnen? Hur är det ens relevant. Du verkar mest bry dig om dina egna kränkta känslor framför allt annat. Bara för någon annan inte tänkte på barnen så kan väl du göra det ändå eller hur. Oavsett vilken dubbelmoral din partner hade, oh my god...
    Ja varför ska man påpeka andras dubbelmoral när de ställer krav på dig som de själva inte lever upp det?... för att man känner för det? Så förstår det orimliga i det? Så de lär sig?... finns många anledningar.

Och du fortsätter att babbla på om kränkta känslor men vill inte svara på varför man skulle behöva vara kvar med någon som man inte litar på för barnens skull?

Beklagar om du vart dumpad men det brukar bli så när man är otrogen.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Räkan)

Min flickvän dumpade mig

Men jag snodde hennes rullstol, gissa vem som kom krypande tillbaka?

Svar på tråden Du som dumpat din otrogna partner. Försökte h*n komma krypandes tillbaka någon gång?