Har hittat honom på Kik efter att ha sett att han bland porraurfandet från datorn även gått inpå chat och livesändningsr. Därav började detektivarbetet. Porraurfande är jag okej men även om jag tycker 2-3 timmar varje dag är mycket.
Han verkar har funnits där i flera år och skrivit med tjejer. Föreslagit träffade osv. Men svårt att veta om det blivit nåt och många som inte verkar svar. han raggar runt lite desperat.
bortsett från senaste 5-6 månaderna så har han varit hur fin och kärleksfull som helst ca 98% av tiden. Även nu kan han berätta hur han vill ha mig, att han älskar mig osv men humöret överlag har försämrats avsevärt och vi är nere på 20% kärleksfull man och resterande är han vresig och frånvarande. som att han nästan är personlighetsförändrad. Såklart kan han ha tröttnat men det här känns som nåt ?värre?.
anledningen till att jag skriver sexmissbruk är att det känns som det eskalerat och han som sagt porrsurfar konstant och skriver till 10-tals tjejer varje dag Av det jag sett nu.
mycket som är ?Hej! Fina bilder. Är du sugen på besök?. Känns inte som en lång flört utan rena sexbesök.
Tidigare har jag aldrig haft anledning att misstänka nåt då han varit väldigt närvarande men har som sagt väldigt frånvarande nu. är allmänt disträ, glömsk, irriterad på alla, inte bara mig. Känns inte friskt och såklart är det i så fall ett beroendeproblem men jag tycker ändå polisanmälan är ett alternativ om han köper sex.
har sett ett kontantuttag på 4000kr, kan inte komma på att vi skulle haft kontanter till nåt?
vi har inga gemensamma barn men han har två tonåringar, spyr när jag tänker på att de ska få reda på detta. Kan man skydda dem Utan att skydda honom? Han ska få stå till svars för det här!
ledsen om det blir svamligt, skriver på mobilen medans aset sitter bredvid. vill Skrika rätt ut att jag vet vilket äckel han är men han ska inte kunna slingra sig ur så får ge mig till tåls tills jag vet mer.