Anonym (.) skrev 2023-05-15 13:04:43 följande:
Aha, precis som med alkohol då? Alkohol är ju lagligt, då menar du alltså att de flesta dricker hela tiden? Ingen klarar att bara dricka en gång lite då och då? Då borde ju verkligen inte alkohol vara legaliserat.
Du är så korkad så man blir ju helt förvånad.
Vet inte hur ofta folk dricker.. För jag har inte varit inärheten utav folk som har haft dom problemen.. Så jag vet inte exakt hur det påverkar hjärnan eller vad det gör...
Det jag vet är att rökning av normala. Det är inte bra..
Nikotin stryper nämligen blodkärl i kroppen, vilket gör att allting kommer fungera sämre, det kommer påverka hur effektivt man tänker, det kommer strypa varenda lem på syre som man har.. Och syre är det som får musklerna att växa.. Det är därför dom allra flesta rökare är smala...
Dom stryper sin kropp och sig själva.. Och det är jättesvårt att sluta när nikotinberoende väl har börjat..
Påstår du att jag går runt och tipsar folk om att det är en jättebra ide att börja röka?
Har jag aldrig gjort och kommer aldrig göra..
Och Cannabis, det påverkar hjärnan från unga upp till gamla, så att de stannar vid att bli lite mera än en grönsak..
Som tydligen tycker att om alla andra också skulle börja röka så blir hela världen jättebra?
Jovisst du, håll er borta från vägar med era dåliga reflexer bara...
Och sen kan ni sluta drömma om att det skulle legaliseras.. För det kommer inte hända.