Inlägg från: Hejvärldenhej |Visa alla inlägg
  • Hejvärldenhej

BIM Juni 2023

Jag vill också vara med 🥰 helt ny på detta med familjeliv, men det verkar så fint att följas åt på håll! Så mkt som snurrar i huvudet jämt ju 

1/6 - Foodie, 1a barnet
    1/6 - Hejvärldenhej, 1 barnet, 5e försöket
    2/6 - AJMB, 1a barnet, 2a försöket 
    3/6 - Rödluvan93, 1:a barnet, 19e försöket.
    7/6 - Mmajors 1a barnet, 3e försöket
    8/6 - Bakpotatis, 2a barnet, 2a försöket
    10/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.
    10/6 - MiniRodin, 2:a barnet, 2:a försöket.
    11/6 - September B, 2a barnet, 2a försöket
    13/6 - Veer, 1a barnet, 3e försöket
    13/6 - My871, 5e barnet, 2 försöket efter MA
  • Hejvärldenhej
    Foodie92 skrev 2023-05-20 23:38:54 följande:

Någon som har ÄL ? Jag är nu i väntan mellan ÄL och BIM 😊

Troor jag hade ägglossning igår! kanske förrgår. Tycker det är lite svårt med Natural Cycles + ÄL test. Framförallt om man kör clearblue med glada gubben som blinkar först 

Har du någon strategi för att inte bli lite tokig 🙈 jag kan liksom inte låta bli att läsa aaallt jag kommer åt. 
  • Hejvärldenhej
    Rödluvan93 skrev 2023-05-21 10:44:54 följande:
    Hej Foodie92 :)

Hade positivt ÄL test i fredags så är nu också väntan mellan ÄL och BIM :) sov lite knasigt inatt så blev tvungen att utesluta min temp men jag hoppas den stiger nu dom närmsta dagarna så jag får det bekräftat!

Tempar du? :)
    Jag tempar! Men tycker det är lite klurigt att veta. Hade en riktig kaos-cykel i januari som knasat med min data. Funkar det bra för dig? Lätt att känna igen mönster och så? min temp har denna cykel sakta smugit uppåt. hoppas på ordentlig höjning i morgon 🙏
  • Hejvärldenhej

Foodie92 & Rödluvan 93: Oh va intressant! nu ser jag att min också verkar droppa precis innan ÄL på de senaste cyklerna.

Ja kul att vi verkar synka. Låt oss lyssna på min lilla farmor som sa att alla goda ting är tre 

• Hejvärldenhej

Åh Bär! Jag kan inte förstå hur det känns. Hoppas att allt kan få gå som planerat denna gång om ni kör direkt! Annars kanske skönt med en liten paus?

Sannlin: hoppas hoppas det varit ägglossning!!

Rödluvan: ja jag upplever att jag kan bli pms-ig ganska direkt efter ägglossning. Känner hormonerna, svullna bröst och lätt till tårar och irritation 😅

embarazada, hejasommaren så najs! Haha min kille och jag brukar säga att vi ber till moder liv och den heliga livmodern 😁

• Hejvärldenhej

Men okej hörni nu gjorde min temp något oväntat, skulle säga att ett sånt stort dropp inte hänt innan 🤔 och brukar alltid ha ägglossning så har ingen anledning tro att det inte skett (glada gubbar och temp-höjning)

• Hejvärldenhej

Foodie 92: tycker det är så svårt att förstå om implantationsdipp är en grej eller inte - mkt olika när man läser. Men kan såklart inte låta bli att hoppas😏

• Hejvärldenhej

Sandin: Vad mycket olika som verkar dyka upp, hoppas du får lite klarhet snart🙏

barbara&syskonförsök: Jaa komsi komsi syskonen Hjärta

Foodie: vill du skicka hur det ser ut? Är det också som med dipp, vanligare för gravida? Hoppaaas ????

• Hejvärldenhej

Sanlin skulle det stå inte Sandin.
    Foodie: det skulle inte vara tusen ???? Utan en hand med hjärtan 💕 

• Hejvärldenhej

Tack Syskonförsök! Och intressant att se din gravidkurva☺️ men så när du var gravid så var din temp högre än under vanlig lutealfas alltså? Och stannar där uppe? Jag lär mig mycket här! 

Oo Sanlin90 håller tummarna för att det var fläkten!  Och att du kan sova gott även utan den 

Svar på tråden BIM Juni 2023