• Foodie92

BIM Juni 2023

Jag är ju aktiv i majtråden men min BIM är ju i juni så skriver in mig här 😊

1/6 - Foodie, 1a barnet
    3/6 - Rödluvan93, 1:a barnet, 19e försöket.
    10/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.
    13/6 - Veer, 1a barnet, 3e försöket

• Foodie92
    Hejvärldenhej skrev 2023-05-16 17:56:24 följande:

Jag vill också vara med 🥰 helt ny på detta med familjeliv, men det verkar så fint att följas åt på håll! Så mkt som snurrar i huvudet jämt ju 

1/6 - Foodie, 1a barnet
    1/6 - Hejvärldenhej, 1 barnet, 5e försöket
    2/6 - AJMB, 1a barnet, 2a försöket 
    3/6 - Rödluvan93, 1:a barnet, 19e försöket.
    7/6 - Mmajors 1a barnet, 3e försöket
    8/6 - Bakpotatis, 2a barnet, 2a försöket
    10/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.
    10/6 - MiniRodin, 2:a barnet, 2:a försöket.
    11/6 - September B, 2a barnet, 2a försöket
    13/6 - Veer, 1a barnet, 3e försöket
    13/6 - My871, 5e barnet, 2 försöket efter MA
    Välkommen hit ! 😄
  • Foodie92

Så himla tråkigt att höra Bär ❤️ hoppas du mår bättre snart och att de tar sig snabbt denna gång ❤️

• Foodie92

Jag tempar också, min ÄL ska ha varit i fredags så verkar som vi har eventuellt haft samtidigt rödluvan 😊

Hejvärldenhej: hahaha de e nog vanligt att bli tokig 😂 jag försöker ibland hålla mig undan att tänka på det (good luck) då 2 veckors väntan är ju så jobbig. Mer du tempar mer kommer du känna igen lite mönster men kan säga att en kurvan är sällan den ändra lik, iaf hos mig men små grejer kan man se likheter mellan de olika kurvorna. Ex droppar temp innan ÄL hos mig oftast, den sjunker dagen innan mens men att jag ofta har en nedåtgående trend i temp från cirka äl+8 😊

• Foodie92

Sanlin90: min sätter med ut en dag efter än vad jag skulle säga ÄL är. Tror de e vanligt

Skulle gissa på 46 -47 på din om tempen fortsätter vara hög 😊

• Foodie92

Hejasommaren
    Med risk att missa stegring så hade ja utgått från att ÄL är nu och testat samma tid imorgon för att se om de e starkare eller svagare 😊

• Foodie92

Sanlin90: kan de va ett mätfel? Du får se imorgon kanske Visar högt ändå 😊

Hejasommaren: tyvärr inte varit med om det, jag testar bara med CB singel indikator. Tycker ändå att de ser positivt ut. Skönt att du tempar så du faktiskt kan få de bekräftat

• Foodie92
    Sanlin90 skrev 2023-05-23 20:29:23 följande:
    Jag blev osäker på om kag kom ihåg mitt levaxin igår och vet att förr när jag missat har det blivit lägre temperaturer då, den fixar ju ändå ämnesomsättningen så det är ju inte omöjligt. 
    Då håller vi tummarna att tempen ser fin ut imorgon 😊
  • Foodie92

Sanlin90: kan va att du ägglossat och är på äl+5 eller att kroppen försöker ägglossa helt enkelt 😊

Rödluvan: ja får ibland "symptom" i samband med ägglossning som håller fram till mensen eller så dyker de upp vid äl8. Tyvärr har de inte betytt något för min del gällande graviditet men de kan tyda på ägglossning isf.

Bär: så himla tråkigt och tungt de måste vara, kan inte föreställa mig 💕

• Foodie92
    Hejvärldenhej skrev 2023-05-25 17:27:07 följande:

Foodie 92: tycker det är så svårt att förstå om implantationsdipp är en grej eller inte - mkt olika när man läser. Men kan såklart inte låta bli att hoppas😏

Man ser mer dippar i de som är gravida men man kan se de i vanliga med men de e inte lika förekommande så de e positivt tecken men inget garanti tecken 😊 svårt det med tempa man ska ju inte läsa in på de för mycket men här har jag vad som just nu ser trifasisk ut och sitter och hoppas trots att ja vet att ja inte ska 😫
  • Foodie92
    Hejvärldenhej skrev 2023-05-27 16:31:00 följande:

Foodie92: när vågar du p dig på ert första test? har läst att folk ändå plussar på ÄL+9 så liiite sugen på att ta ett tidigt i morgon 🙈

Och hur går det för dig Sanlin90? tror du också bim 1/6 fortfarande💕

Jag testade idag men de va superblankt, så nu ska ja hålla mig från att testa ett litet tag till 😊 fick ÄL bekräftat lite tidigare så hamnar på BIM 30. Så får se om tempen störtdyker imorgon som den brukar dagen innan mensen kommer.

Ska du testa nått ?
  • Foodie92
    lucylovis skrev 2023-05-29 12:48:28 följande:

Jag har BIM 1a Juni. Tog testa tidigt från rfsu imorse och det såg ut såhär. Vad tror ni??

Jag ser nått 😍
  • Foodie92

Tyvärr störtdök min temp nu och mensvärken är väldigt påtagliga så de e kört för mig denna gång så får vi sikta till BIM Juli 💕 heja heja till er hoppas juni plussas för fullt ❤️❤️❤️

Svar på tråden BIM Juni 2023