Riksdagsvalet 2026
Vi får hoppas att Trump och Putins lakejer i riksdagen gör ett riktigt dåligt val 2026..
Vi får hoppas att Trump och Putins lakejer i riksdagen gör ett riktigt dåligt val 2026..
Så viktigt att du är villig att offra saker?
Och som är betydligt viktigare.
Hoppas du inte tillhör låginkomsttagare, för där har vi lärt oss att SD försämrar.
Kan det bli mer korrupt än det här? den SD-styrda (M/KD/L) regeringen gav politikern Anna Starbrink tjänstebilen redan innan hon sökt jobbet..
Ränderna går aldrig ur SD..
expo.se/granskning/sds-daniel-lonn-gillar-judehat-i-sociala-medier/
Det här är däremot något som kommer att påverka nästa val om det blir en valfråga.
Socialdemokraterna vill tvångsintegrera svenskar och invandrare genom att bokstavligen flytta folk.
Det räcker alltså inte med bussning av svenska barn till invandrarskolor. Nu ska invandrarfamiljerna i sin helhet flyttas in i bostadsområdena där svenskar bor.
Och då talar vi inte om de självintegrerade invandrarna som ingenjörer och tekniker från Finland och Nederländerna (som till stor del redan bor i dessa områden) utan om den typ av invandring som inte är i närheten av att vara en del av det svenska samhället.
Social ingenjörskonst á la Socialdemokraterna.
Lycka till med den!
.
Det är rödingarna som lägger ner sjukhusen!
Om jag bodde i närheten av ett mindre sjukhus skulle jag mycket noga överväga hur jag lägger min röst i kommande regionval.
Ja, driver Magdalena denna fråga, så är det en fin present till regeringen.
Detta har fungerat i Danmark, ja , men kom då ihåg att Danmark varit relativt bra på att begränsa invandringen! När man inte har riktig så många invandrare i landet kan detta kanske fungera .
I Sverige skulle det innebära att riva stora delar av Malmö och flytta till andra delar av landet. Småland tex.
Gissa vem som fick rätt
(november 2023)
När det gäller sjukvården i Stockholm så ökar nu innevånarnas förtroende och detta efter många års vanstyre från tiden då Moderaterna styrde Region Stockholm.
Till skillnad mot när M styrde sjukvården i Stockholm minskar nu antalet administratörer och mer vårdpersonal anställs.