EnAnonumius skrev 2024-06-29 13:24:32 följande:
Nej du har rätt det var inte granskningsnämnden i sig..
Det var generaldirektören för MPF det handlade om och hans anmälan till granskningsnämnden.
I inlägg som är från denna tråd..
KillBill skrev 2024-05-26 10:50:03 följande:
"Magnus Hjort, är sedan tidigare starkt kritiserad efter att ha deltagit i en podd för högerextrema Epoch Times som ingår i ett nätverk som sprider konspirationsteorier och desinformation. Ett högst olämpligt agerande för en generaldirektör. "
(slut på citatet)
Vilket går tillbaka till TV4 och deras beteende, där de hade klippt en intervju, ur sitt sammanhang från ett annat KF-avsnitt med Magnus och lagt in i "Trollfabriken".
Det är och förblir inte rätt att göra så från TV4 håll och skall inte bara viftas bort heller. Oavsett om Magnus deltagit i en högerextremistisk podd eller inte så är det fel att indirekt misstänkliggöra hans trovärdighet.
Lyser ju så tydligt igenom ditt inlägg här att du inte håller den anmälan för trovärdig.
Men som sagt.. Jag väntar fortfarande på OBJEKTIVA källorna som styrker ditt påstående, dem lyser med sin frånvaro. När kommer dem?
Jag upprepar så du INTE kan i framtiden försöka (med desperata medel) hålla det emot mig säga att det var MPF jag avsåg, i och inte granskningsnämnden.
Nu har jag skrivit det två gånger. Jag kommer att skärmdumpa detta inlägg Så om du på något sätt skulle försöka ignorera min rättelse och hålla det andra emot mig för dina dunkla syften, så kan jag visa med både skärmdump och inläggs nummer på att du har då medvetet valt att ignoranter rättelsen.
I dessa Wikipediartiklar återfinns mängder med fakta (inkl referenser) som tillsammans tydligt visar att Epoch Times är en högerextrem publikation som sprider konspirationsteorier.
en.wikipedia.org/wiki/The_Epoch_Times
sv.wikipedia.org/wiki/Epoch_Times
Att Storbritannien var allierad med apartheid regimen i Sydafrika har jag styrkt i tråden och detsamma gäller mitt påstående om kritik mot Storbritanniens Sydafrika-politik (att en brittisk premiärminister kritiserat Storbritanniens tidigare Sydafrikapolitik är otvetydigt).
Vad är det för andra källor som du väntar på?