Inlägg från: Anonym (M) |Visa alla inlägg
  • Anonym (M)

Han vill ha barn med mig

Vad är det för nått om det klassas som missbildningar?  Förstår hur du tänker på ett sätt men lite svårt när man inte vet vad det är.. men det klart, tycker man inte om nåns utseende alls  kanske man inte vill ha barn med den personen , det är väl meningen att man ska vilja skaffa barn med nån man är attraherad av. Och det är ju olika för person till person vad man attraheras av. 

Sen kan ju två objektivt snygga personer få mindre attraktiva barn också, man vet ju aldrig sånt säkert innan. 

• Anonym (M)
    Anonym (M) skrev 2023-05-13 11:10:21 följande:

Vad är det för nått om det klassas som missbildningar?  Förstår hur du tänker på ett sätt men lite svårt när man inte vet vad det är.. men det klart, tycker man inte om nåns utseende alls  kanske man inte vill ha barn med den personen , det är väl meningen att man ska vilja skaffa barn med nån man är attraherad av. Och det är ju olika för person till person vad man attraheras av. 

Sen kan ju två objektivt snygga personer få mindre attraktiva barn också, man vet ju aldrig sånt säkert innan. 

Det där lät kanske lite fel, i sista meningen menade jag mer sen när barnen är vuxna .. ville inte säga ?fula? men ?mindre attraktiva? lät verkligen inte bra heller när man pratar om barn. 
  • Anonym (M)
    Anonym (Jenny) skrev 2023-05-13 14:15:13 följande:
    Fast du lämnar väldigt mycket info om dig själv och er situation, så du kan ju lika gärna skriva vilken typ av missbildning det handlar om. Det är inte som att du har varit anonym hittills. 
    Jo alltså funderar också på vad det kan vara eftersom det är inte bara en utan flera missbildningar men som inte påverkar något annat än utseende.
    Tror inte t.ex stor näsa eller stora öron räknas som missbildningar så vet inte vad det skulle kunna vara? 
Svar på tråden Han vill ha barn med mig