• Emilio25

En kille kysste min flickvän på handen

Hej! 

Min flickvän var ute på krogen igår med några vänner för att ha kul. Hon hade det jättebra och på natten sen så skulle jag hämta henne. 

När jag sedan hade hämtat henne och släppt av hennes vänner så berättar hon för mig att en kille hade kommit fram till henne och tagit tag i hennes hand medans han kysste den. 

Jag blev såklart chockad över att höra detta då Jag inte tycker att det är acceptabelt att sånt ska hända när hon har mig! Sin pojkvän. Problemet är att hon inte försökte att dra bort handen eller säga till honom, eller gå därifrån utan hon lät det hända och stod kvar på samma ställe.

Hur hade ni reagerat? Är detta otrohet? Eller övertänker jag bara?

• Svar på tråden En kille kysste min flickvän på handen
  • Anonym (H)

Det är väl inte så farligt? Att hon ens nämnde det

• Anonym (Prupp)

Det är okej, heliga pruppen är obesudlad

• Anonym (Inte hela sanningen)

Hon berättar antagligen inte hela sanningen. Troligen hade de analsex på dansgolvet också. 

• Anonym (bet)

Varför var du inte där och skyddade henne? Det undrar säkert hon också.

• Anonym (jag)

Inte direkt otrohet men jag hade helt klart frågat min partner varför hon inte tog bort handen?

• Anonym (jag)
    Anonym (bet) skrev 2023-05-07 12:37:40 följande:

Varför var du inte där och skyddade henne? Det undrar säkert hon också.

Om TS ska behöva leka polis för att hon ska kunna hålla sig på mattan så är det bättre att dumpa med en gång.
  • Anonym (Fkdkr)

Var glad att hon berättade det till dig. Nej hon har inte gå ort något fel. 

• Anonym (jag)
    Anonym (Jaha) skrev 2023-05-07 11:06:10 följande:

Eeeeeeh och problemet här är att......?

Problemet är att om en snubbe gärna vill dra över din tjej vilket snubbar som pussar händer på okända brudar på krogen förmodligen oftast vill så behöver du kunna lita på att din partner kan säga ifrån på egen hand och markera att hon inte är intresserad. Och kan hon inte det så blir det ju svårt att kunna lita på att hon inte kommer som någon så fint skrev "ha analsex på dansgolvet" när hon går ut.
  • intesvensson

Att en tjej går ut på krogen och hänger på partyhak är som att be om problem. Säkert många som tycker "Vadå?! ska inte en tjej kunna gå ut?"

Vi vänder på det.

Säg att vi levde i en värld där om din man går ut på krogen, han vill bara vara med sina vänner, men väl på krogen så kommer det fram flertalet unga snygga kvinnor som vill bjuda honom på drinkar för att han ska bli full och tappa omdömet, dom kommer med olämpliga förslag på vad dom två kan göra inatt och dessutom så är flera av dom mycket snyggare än dig och tjänar mer pengar än dig och är yngre än dig. Tycker du fortfarande det är okey att han går ut själv med sina kompisar? 

Är du normalt funtad så tycker du inte det.

Summering: En tjej i relation ska inte hänga på krogen utan sin man, det är som att be om problem.

• fornminne

Hade TS varit så svartsjuk att han blev chockad eller arg av detta, hade han aldrig accepterat att flickvännen gick på krogen.

Att fråga om en handpuss är otrohet (!) sänker trovärdigheten  ytterligare.

Många hade inte uppskattat det killen på krogen gjorde, men mest ryckt på axlarna. 

• Agda90
    intesvensson skrev 2023-05-13 09:15:32 följande:

Att en tjej går ut på krogen och hänger på partyhak är som att be om problem. Säkert många som tycker "Vadå?! ska inte en tjej kunna gå ut?"

Vi vänder på det.

Säg att vi levde i en värld där om din man går ut på krogen, han vill bara vara med sina vänner, men väl på krogen så kommer det fram flertalet unga snygga kvinnor som vill bjuda honom på drinkar för att han ska bli full och tappa omdömet, dom kommer med olämpliga förslag på vad dom två kan göra inatt och dessutom så är flera av dom mycket snyggare än dig och tjänar mer pengar än dig och är yngre än dig. Tycker du fortfarande det är okey att han går ut själv med sina kompisar? 

Är du normalt funtad så tycker du inte det.

Summering: En tjej i relation ska inte hänga på krogen utan sin man, det är som att be om problem.

En normalt funtad kvinna tackar nej till drinkar och inviter. Menar du att en man inte är kapabel att göra det när en snygg kvinna kommer med gratis sprit och inviter?
    Säger en del om det manliga släktet
  • Anonym (...)

handkyssandets historia: 

Svar på tråden En kille kysste min flickvän på handen