• Emilio25

En kille kysste min flickvän på handen

Hej! 

Min flickvän var ute på krogen igår med några vänner för att ha kul. Hon hade det jättebra och på natten sen så skulle jag hämta henne. 

När jag sedan hade hämtat henne och släppt av hennes vänner så berättar hon för mig att en kille hade kommit fram till henne och tagit tag i hennes hand medans han kysste den. 

Jag blev såklart chockad över att höra detta då Jag inte tycker att det är acceptabelt att sånt ska hända när hon har mig! Sin pojkvän. Problemet är att hon inte försökte att dra bort handen eller säga till honom, eller gå därifrån utan hon lät det hända och stod kvar på samma ställe.

Hur hade ni reagerat? Är detta otrohet? Eller övertänker jag bara?

• Svar på tråden En kille kysste min flickvän på handen
  • Anonym (Ingen ägodel)

Hur gammal är du?
    personligen uppskattar jag inte dessa sk charmörer som vill pussa min hand.
    Men det är inget etikettsbrott.

• Polyrytm

Hon har besudlat din heder, brushan.

• Guldnovan

Jobbigt för engelsmännen som kindpusssar hö-vä med nästan alla. Det blir många otroheter på en dag. 

• Kotten23
    Guldnovan skrev 2023-05-07 10:38:15 följande:

Jobbigt för engelsmännen som kindpusssar hö-vä med nästan alla. Det blir många otroheter på en dag. 

glöm inte Fransmänn å spanjorer dom kysser på kinden.
  • Polyrytm
    Guldnovan skrev 2023-05-07 10:38:15 följande:

Gör engelsmännen så också? Trodde det bara var fransmännen. 
  • AndreaBD

Vi är nog överens om att TS inte kan mena allvar. Vanligt är det dock inte längre någonstans. Det brukade vara ganska vanligt i Österrike. Det är mest där man verkligen gjorde det. Lite i Tyskland också förstås. 

• Anonym (Jaha)

Eeeeeeh och problemet här är att......?

• Anonym (43?)
    Polyrytm skrev 2023-05-07 11:00:54 följande:
    Gör engelsmännen så också? Trodde det bara var fransmännen. 
    Å ja....min dotter bor i London och även hon gör det nu. Vi var på Cypern förra veckan och hotellet var fullt med britter. I stort sett alla vi pratade med kindpussade oss och även mig. Märkligt. Alla var främlingar. 
Svar på tråden En kille kysste min flickvän på handen