Min sambo älskar inte mig längre- han är mitt allt
För ungefär två veckor sen berättade min sambo att han inte har känslor för mig längre. Detta kom som en fullständig chock för mig och är helt förkrossad. känns som jag ska drunkna och aldrig komma upp igen.
vi har varit tillsammans i 5 år. Totalt 3 barn som vi har på annat håll från tidigare relationer och ett gemensamt barn ihop på 3 år. För 2 år sedan hade vi en riktigt tuff period. Det var som att stress, familjeliv, flytt till hus, yttre omständigheter osv blev för mkt att hantera. Vi började bråka väldigt mkt och hamnade i en mörk och dålig period och Kände inte igen oss själva. Detta ledde till att sambon flytta ifrån under någon månads tid. Vi hade daglig kontakt självklart gällande barn, men även oss emellan. Kärleken fanns hela tiden kvar och var så stark hos oss. Vi började jobba med oss själva. Vi hittade tillbaka till varandra och mannen flyttade hem igen efter någon månad till vårt hus.
sambon mådde dåligt i sig själv och var sjukskriven i ett halvår sen han flyttade hem igen och tog anti depressiva. Han gick aldrig och pratade med någon, vilket jag tycker att han hade behövt. Under hela denna tiden och från det att han flyttade hem igen, vilket är 1 år sedan så har vi haft det jätte bra tillsammans. Inga bråk, varit väldigt kärleksfulla mot varandra, blivit ett sammansvetsat bra team och känt att vi blivit riktigt starka efter allt vi gått igenom.
Vi har fortfarande haft svåra yttre påfrestningar som varit väldigt tunga att hantera, men känt att vi funnits där för varandra. Sambon har och är med om en väldigt stor kris just nu, där något allvarligt har hänt i familjen som han har svårt att hantera. Enda problemet vi har är att sambon är väldigt sluten och har svårt att prata och öppna upp sig. Han har svårt att hantera krisen som händer just nu som jag inte vill gå in på. När någonting är jobbigt för honom vänder han sig till sitt spelande och sluter sig. Så fort ngt är jobbigt så flyr han från sig själv och sina känslor.
Fördtår att han går igenom en kris nu för vad som händer och han mår jätte dåligt. Men mitt i detta säger han att han inte hr känslor för mig och inte fått tillbaka dem sen han flyttade hem igen. Detta kommer som en fullständig chock, då jag tycker vi har haft det helt fantastiskt ihop och han har själv visat massor med kärlek till mig.
Är fullständigt förkrossad. Vet inte var jag ska bli av. Klarar inte av att genomgå en eventuell separation igen från honom. Han är mitt allt och skulle krossa barnen med. Vill inget hellre än att han ska säga att han är säker och vill stanna kvar.