-
Meddelande borttaget
-
Förstår att det är mycket känslor. Jag har gjort en abort. Jag var ganska ung. Har aldrig ångrat det. Visst har man tvivel och är rädd hur ska man må efteråt. Men jag har aldrig mått dåligt efter det. Vet ej hur du kommer att må efteråt. Det kan man aldrig veta. Men abort finns ju till för just såna här situationer och är det mord skulle det ju inte finnas möjligheten till detta.
Hör av dig om du vill prata! -
Hej, hur har det gått?Anonym (Pillan) skrev 2023-05-03 09:18:51 följande:
Tack för alla svar! Jag har inte lärt mig hur man svarar någon personligen så jag svarar lite allmänt😊. Påväg till läkaren nu iaf och tanken är att jag ska ta de första (dödande) tabletterna idag. Tror inte jag kommer klara det. Vet inte hur fan jag ska lösa detta? Har också gjort abort för hundra år sedan, dock var det tidigt i graviditeten. Jag inbillar mig att det är lättare när det som stöts ut inte ser ut som en människa. Men vem är jag att värdera. Det känns hur som ja er tusen resor värre för just mig den här gången. Hur ska man fatta ett beslut???
-
Pekpinnar hit och dit.Anonym (Tigera) skrev 2023-05-04 22:57:04 följande:
Håller tummen att du i sista sekund avstod. Hur kan du ha väntat så länge? Om du var så säker varför inte gjort aborten i max v 10. Avundas inte din sits. Men att gå på vad partner vill är risky. Om han avslutar relationen då om ett år eller två och du gjorde abort utan att riktigt vilja själv.