Inlägg från: Anonym (Mr) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mr)

Osäker om min

Anonym (jaha) skrev 2023-05-11 12:34:38 följande:
    Förmodligen säkrare än att ställa frågan till vederbörande.

Du svarade inte på min fråga om vilket svar du tror att TS skulle få om han frågar.
    Hur ska man kunna svara på det om man inte känner kvinnan i fråga? 
  • Anonym (Mr)
    Anonym (jaha) skrev 2023-05-11 15:46:09 följande:
    Du menar att vederbörande inte känner sin fru?
    Sin fru? Frågan gällde väl TS fru eller tror du att skribenten Kimchi också är gift med henne?
  • Anonym (Mr)
    Anonym (jaha) skrev 2023-05-11 16:31:26 följande:
    Diskussionen jag hade med kimchi gällde om man tror att TS kommer få ett ärlig svar om han fråga sin tjej och min kommentar som du kommenterade var att positionering via GPS förmodligen är pålitligare än att TS frågar sin partner.

Tror du att man känner personen man frågar är en garanti för att man kommer få ett ärligt svar?
    Nej jag har väl aldrig nämnt garantier. Det jag menar är att det är väl omöjlig för kimchi att kunna svara vad han tror att TS fru kommer att svara när han inte ens känner henne.
  • Anonym (Mr)
    Anonym (jaha) skrev 2023-05-11 17:10:21 följande:
    Och det jag menar är att det är omöjligt att veta att du får ett ärligt svar om du frågar 
    Varför frågade du då?
  • Anonym (Mr)
    Anonym (jaha) skrev 2023-05-11 17:49:38 följande:
    För att kimchi föreslog att TS skulle prata med sin fru kanske?
    Anonym (Kimchi) skrev 2023-05-01 22:50:19 följande:

Du var inte funderat på att prata med din fru. Ni har varit gifta i 4 år och i 3 av dem har hon betett sig märkligt. Låter riktigt knepigt. Men hur kom grannarna in? Är du lite lätt paranoid? Utveckla dina tankar. 

Vad hjälper det att fråga om du inte vet om svaret är sant?
    Då var det ju dumt att du frågade då? Hand svar kanske inte är sant.
  • Anonym (Mr)
    Anonym (jaha) skrev 2023-05-11 17:58:06 följande:
    Vad babblar du om?
    Du skriver ju att man aldrig kan veta om man får sanningen när man frågar någonting.
  • Anonym (Mr)
    Anonym (jaha) skrev 2023-05-11 18:25:30 följande:
    Japp som ett svar på någon som föreslog att TS skulle fråga, vad är det du inte förstår?
    Det var en fråga du ställde och inget svar
Svar på tråden Osäker om min