Rituella inlägg och subliminala budskap
-
?
!
www.familjeliv.se/forum/thread/82001045-tre-veckor-pa-familjeliv
-
?
!
www.familjeliv.se/forum/thread/82001045-tre-veckor-pa-familjeliv
Jag har nu övertänkt visdomen i tråden, översatt den till ett sublimt landskap, kulle efter kulle. Familjeliv vill vara en sjalett runt Göran Perssons grannfejd och dess dallrande hakor, en låtsat knuten näve i en ständig slutstrid. Över detta rike vakar en koffeinstinn Katla som håller den passiva aggressiviteten i schack. Mormor gråter. Ring klocka ring, klämta för de dömda.
/Fröken Allvar
En fläkt av passiv aggressivitet drog just in över trådkonsten TS, så roligt ska du inte ha det /Fröken Allvar
Jag är nog den enda som är av åsikten att Fulltextad...är BS. Men känner mig nödgad att lufta den åsikten nu.
Bjuckar på en pastisch som fick mig spärrad ett dygn
Ditt meddelande har raderats av en moderator (En vacker variant av förgörelse! En sann förfölelse. Kärlekens passionerade pärla, klibbar som sekret i vackra pärlrader. /Fulltextad användarhandbok)
Katten på råttan och råttan på repet du vet. Gå i frid, gå offgrid, för att rekommendera handlingar i enlighet med postmodernitetens digitaliserade puckelpist. Ta en tur i afrofuturismens skenbart välansade mylla, låt dig förvildas på den urbana savann vi kallar Författarscen på Stadsteatern. Riv en guldbiljett för Moster Lilly, Rizlas rullar i natt. (Godnadt min skat)
Har jag missförstått din kram
Svartkonsts utnämnda dam?
Önskar trevlig sommarkväll
Lugn, harmonisk, rationell.
*O-utnämnda dam
Tack. Jag spinner in mig i linnekokongen och önskar glad sommar!