• linani

Träffat en äldre man

Anonym (Hej) skrev 2023-05-01 13:17:41 följande:
    Träffat en äldre man

Skit i yngre killar, de har inget att ge enligt min erfarenhet. 

Ändå en märklig inställning om att äldre män skulle vara bättre. Din man föddes ju inte "äldre", även han har varit ung. Men du tänker att han var dålig och inte hade något att ge för 10-20 år sen? Och vid vilken ålder blev han i så fall bra?

Själv har jag verkligen trivts med en jämngammal partner där vi gör resan genom livet tillsammans. Från att träffas som 24-åringar med galna resor, festivalbesök och vilda fester till att vara 40 nu med hus, trädgård och familjeliv. Samt bättre odds på att få bli gamla tillsammans. 
  • linani
    Anonym (Jackie) skrev 2023-05-02 13:15:37 följande:
    Den vanligaste åldersskillnaden är 2 år, med störst chans att det håller. Så du och din partner gör rätt.
    Jag tror inte på att det finns några universella rätta sätt när det kommer till relationer. 
  • linani
    Anonym (Hej) skrev 2023-05-02 15:00:53 följande:
    Är ni inte trötta på varandra vid det här laget? 
    Nej det kan jag inte påstå. Livet förändras hela tiden och vi fortsätter att utvecklas. Och så har det alltid varit viktigt för oss att göra rolig saker ihop och få nya upplevelser.

Skönt att du kunnat hitta någon som erbjuder en livssituation som passar dig. Men.. bor du på en mindre ort kanske? Annars är det ju inte så svårt att hitta barnfria 30-åriga singlar. Inte för att alla behöver vara ihop med 30-åringar såklart :)
Svar på tråden Träffat en äldre man