• Olivia91

🌷 Fler som ska ruva under Maj 2023?

Åh va roligt att hitta denna tråden! ska läsa igenom vad alla skrivit :) jag satte in fryst embryo igår och har testdag den 18 maj

• Olivia91

Åh va roligt att hitta denna tråden! ska läsa igenom vad alla skrivit :) jag satte in fryst embryo igår och har testdag den 18 maj! Jag plockade ut 23 ägg i februari därav 9 blev befraktade och totalt 4 överlevde, jag blev lite överstimulerad så fått vänta med att sätta in, men igår så blev de insättning :)

• Olivia91

Så typiakt när de blir så, hände samma för mig det var julstängt Så fick vänta med att komma igång, sedan kom påsken och få va de precis på håret att ja lyckades få en tid, men när jag väl fick en tid för insättning så fick jag feber förra månaden, så är så glad att det blev av igår! det var 5 dagars blatsocyst som sattes in. Men va spännande då ska du testa dig den 12e, hur känns de ? Jag övettänker Lite för mycket då jag typ la mig i soffan med en duns etc etc😂 så Grubblar man på om de kan orsaka något men man får vänta och hålla ut till test dag!❤️

• Olivia91

Jag hade också jätte problem med insättningen då min livmoder var lite krökt, men efter många om och men gick de tillslut! hur gick de för er ?:)

• Olivia91

Åh va spännande är de flesta gången för dig? Varför satte dom in ett två dagars ? Jag satte in 5 dagars igår men har dålig koll på skillnaden 😂

• Olivia91

Hur svarar man på någons meddelande ?😂 jag får skriva ett nytt varje gång här nere 🙈 jag mår illa idag, är de placebo eller är de fullt möjligt tro? Satte in ett 5 dagars i lördags för två dagar sen❤️

• Olivia91
    Dahliaflower skrev 2023-05-08 15:49:32 följande:
    Tryck på kugghjulet och sedan citera 😊 
    Illamåendet kan säkert vara progesteronet du tar. Det brukar ge många gravidsymtom tyvärr. 
    Jag tar inget progreston eller någonting kör i naturlig cykel, jag gjorde  äggplock i feb❤️
  • Olivia91
    Dahliaflower skrev 2023-05-08 17:26:50 följande:
    Ahh okej, men tror inte Illamåendet kan ha med återföringen att göra? Eller jag är ju ingen expert 😆 
    Men oftast kommer ju inte Illamåendet förrän v4 tror jag. 
    Men du kanske känner av att det har fäst sig annars 😍 
    Ja eller så inbillar man sig 😂 högst sannolikt så🙈 men håller tummarna för oss alla som väntar och längtar ❤️
  • Olivia91

Jag fick en liten mörk blödning igår någon brun droppe i trosan, vet dock inte om de är rester sen insättningen då jag blödde en del , är ju bara 3 dagar sen så kanske kommer som en eftersläntrare, men man undrar ju om de kan va en nidi annars, åh är så svårt man försöker va positiv men de är svårt! Spännande ni som ska testa nu på fredag ❤️ De är ju snart 

Svar på tråden 🌷 Fler som ska ruva under Maj 2023?