• Ellencassandra

🌷 Fler som ska ruva under Maj 2023?

Jag plussade precis!! På rd 12. är i chock. Detta trodde jag inte. Så glad! Men en lång väntan nu Å veta att allt går bra.. 

• Ellencassandra
    Olivia91 skrev 2023-05-23 09:48:11 följande:
    Åh grattis!!!!!! 🥰Ja denna väntan känns om en evighet! Hoppas de kommer gå bra för oss alla!

Tack 😍 jaa verkligen. Dagarna kommer gå lååångsamt! 

ja det får vi verkligen hoppas! ❤️

• Ellencassandra

Alltså har helt glömt sen sist jag gjorde ivf å blev gravid men vad har ni fått för förhållningsregler efter insättning? Alltså sex, bada, träning.. kommer verkligen inte ihåg. Nu är det ju inte så mysigt med lutinus så e ändå inte så sugen men ändå.. 

• Ellencassandra
    SierraLeone skrev 2023-05-24 11:34:26 följande:
    Efter att ha räknat ut vilken vecka jag är i efter samtalet här i tråden så är jag i 5+0 istället ☺️.

Jag tar bara folsyra 500 och betolv, är omega 3 något som ni fått rekommendation om? 
    Det är mest man om man inte äter fisk ☺️ rekommendationerna för gravida är 2ggr i veckan. Annars e det ju bra med omega 3.
  • Ellencassandra

Idag var officiell testdag så nu har jag rapporterat in till kliniken. blir en lång väntan.. hoppas ni mår bra!

• Ellencassandra
    aminabe skrev 2023-05-25 09:21:56 följande:
    ❤️❤️❤️

Här inväntar jag fortfarande återkoppling från kliniken. Hoppas få svar idag men det sa jag igår också. Skönt med en tid för ultraljud så man har något att förhålla sig till. Tog du också lutinus och hur länge ska du ta det isf?

Oj! Min klinik var väldigt snabb. Dom ringde för en timme sedan. får komma på ultraljud den 14e juni! Vilken klinik går du på? 

ja jag tar lutinus! Frågade om det och hon sa att jag kunde ta det tills ultraljudet! 

• Ellencassandra
    Olivia91 skrev 2023-05-25 12:16:50 följande:
    Jag vet inte igentligen, står man ska äta mkt kött och blodpudding osv men sånt äter jag inte så köpte blutsaft istället, är med rädd att dosera fel, men ska till barnmorska nu den 30e, ska fråga massor😂 har ni erfarenhet av att flyga tidigt i graviditet? Finns de några som helst risker med de? 

idag mår jag riktigt illa , har haft lite kramp i vaderna också som jag läste man kunde få, imon får ja också svaret på hormon sprutorna jag tagit, imed jag fick en liten brun blödning, men symtom mässigt känns de inte som missfall tkr jag får mer å mer gravid symtom

nä inte hört om risker vid flygning. Det e väl bara när man e hög gravid typ! 

spännande! Hoppas att hcg har ökat som det ska! låter ju lovande med symtom! När jag fick MA för flera år sen hade jag inga symtom.. men såklart man kan få det trots symtom. Håller tummarna!! 

Svar på tråden 🌷 Fler som ska ruva under Maj 2023?