🌷 Fler som ska ruva under Maj 2023?
Jag plussade precis!! På rd 12. är i chock. Detta trodde jag inte. Så glad! Men en lång väntan nu Å veta att allt går bra..
Jag plussade precis!! På rd 12. är i chock. Detta trodde jag inte. Så glad! Men en lång väntan nu Å veta att allt går bra..
Tack 😍 jaa verkligen. Dagarna kommer gå lååångsamt!
ja det får vi verkligen hoppas! ❤️
Alltså har helt glömt sen sist jag gjorde ivf å blev gravid men vad har ni fått för förhållningsregler efter insättning? Alltså sex, bada, träning.. kommer verkligen inte ihåg. Nu är det ju inte så mysigt med lutinus så e ändå inte så sugen men ändå..
Idag var officiell testdag så nu har jag rapporterat in till kliniken. blir en lång väntan.. hoppas ni mår bra!
Oj! Min klinik var väldigt snabb. Dom ringde för en timme sedan. får komma på ultraljud den 14e juni! Vilken klinik går du på?
ja jag tar lutinus! Frågade om det och hon sa att jag kunde ta det tills ultraljudet!
nä inte hört om risker vid flygning. Det e väl bara när man e hög gravid typ!
spännande! Hoppas att hcg har ökat som det ska! låter ju lovande med symtom! När jag fick MA för flera år sen hade jag inga symtom.. men såklart man kan få det trots symtom. Håller tummarna!!