• Olivia91

🌷 Fler som ska ruva under Maj 2023?

Fortsättning på meddelandet ovan* samt kan känna en diffus mensvärk 

• Olivia91
    Nymphadora skrev 2023-05-09 22:23:28 följande:

Det skulle kanske kunna vara en liten nidblödning! De känns nästan mytiska tycker jag. Man hör att de förekommer men har typ inte hört om någon som faktiskt har haft en. 😅

För mig har molvärken tilltagit under dagen och kvällen och nu har blödningen precis kommit igång. Känner mig lite tom men orkar inte vara ledsen just nu. Kommer nog ta test imorgon bitti för att vara 100% säker så jag kan ta mina vanliga värktabletter eftersom jag alltid har svår mensvärk. 

Jag hoppas att det går bättre för er andra! ❤️

Förstår din besvikelse🥺 har du gjort tidigare försök eller va detta första ? ❤️ 
  • Olivia91

Ni som ruvar känner ni en mensvärk från å till? jag har kännt de sen dag 3.. inga andra symtom dock, vet inte va mensvärken beror på, någon med erfarenhet ?

• Olivia91
    norrblomma skrev 2023-05-13 21:54:25 följande:

Hej! Jag vill också följas åt :)

RD 9 här efter ostimulerat FET 4/5. Har testdag 17/5 och tiden går såååå sakta. Men har bestämt mig för att inte testa tidigare. Jag tror att jag kan hålla mig :)

Förökt bli gravid i över 4 år och har aldrig fått ett plus. Det här är tredje återföringen och sista regionfinansierade försöket. Så det är nu det gäller!

Håller tummarna för oss alla!

Håller tummarna för dig!! Jag har testdag dagen efter dig , jag kör också i naturlig cykel! hoppas så på ett plus🙏🏽
  • Olivia91
    norrblomma skrev 2023-05-14 10:33:00 följande:
    Tack <3
    När jag vaknade imorse kände jag så starkt att jag är gravid så jag kunde inte hålla mig. Och det blev plus! Så jag tog ett till test (för jag trodde inte riktigt på det) som också blev positivt! Som vi har väntat på det där plusset i 4,5 år. Det känns helt sjukt.

Fortsätter hoppas för er andra!
    Hur kände du att det va ett starkt plus ? De enda jag känner är konstant mensvärk .. men stort grattis !!!!!!! 😍😍
  • Olivia91
    norrblomma skrev 2023-05-14 14:25:36 följande:
    Mest magkänsla😀 Tack!!! Har haft "mensvärk" sen RD 4 men det är flera saker som känts annorlunda. Mensvärken har känts annorlunda och det ilar och drar. Jag blir andfådd jättelätt och sen igår har aptiten försvunnit. Och eftersom jag kör helt ostimulerat borde inte mensen vara 2-3 dagar sen. Så flera saker som inte hör till det vanliga för mig gjorde att jag kände det på mig 😊

Hoppas så att du också får ett efterlängtat plus!
    Jag satte in dagen efter dig alltså den 5e, med en 5 dagars , vad satte du in? tänker om du redan plussat nu tänker om jag med vågar ta test redan 🤯😂 är så nervös 
  • Olivia91
    norrblomma skrev 2023-05-15 17:59:37 följande:
    Ja den där nervositeten är sjuk! Jag är fortfarande nervös😂 Ska testa igen på onsdag då det är testdag. Efter det kanske nervositeten släpper lite eller så blir jag nervös inför ultraljudet istället😂

Jag fick tillbaka en fin femdagars som hade börjat kläckas🐣❤️ 
    Jag trodde jag skulle kunna hålla mig från att testa tidogt den här gången men det gick inte.
    jag plussade!!😭 efter 3 års försök och första försöket med IVF! Kan inte tro de är sant ?? Men ja ringde rmc idag och beskrev mina smärtor i livmoden som jag haft sen dag 3, hon sa jag kunde ta test trotts Min testdag är på torsdag , och de gav utslag direkt efter någon sekund ❤️ Varför Ska du testa igen på onsdag? gör du de för säkerhets skull? 
  • Olivia91
    SierraLeone skrev 2023-05-15 22:10:51 följande:
    Grattis! Det ger mig hopp! Jag har haft mensliknande Smärtor sedan 4-5 dagar efter insättning som nu har ökat i smärta de sista två dagarna. Känns inte som vanlig mensvärk som jag brukar få, detta är mer något som i stort sett håller i sig hela tiden men med större eller mindre vågor av värk. Är på ruvardag 7 med 5 dagars blasto.
    Ja mitt kom och gick precis som du beskriver de, jag ringde in och hon sa att de låter som jag är gravid och så var jag det!! De började i äggstockarna men tilltog mer i livmodern brännande stickande smärta, inte jätte lik mensvärk men ändå snarlik typ😂 jag har testdag om 3 dagar men jag tog test för kände symtom, kände också mer flytniängar , men åh håller tummarna ❤️
  • Olivia91
    norrblomma skrev 2023-05-16 19:46:32 följande:

Stort grattis Olivia91!!!

Tack!!! Men nu har mina smärtor i magen börjat avta kommer ibland men inte som innan , rmc sa att de är tidigt gravid symtom å att livmodern växer men varför har de avtagit, kan de va att de vuxit va de ska nu och koppen börjat vänja sig ? Ngn med erfarenhet? man blir ju så orolig , längtar till ultraljudet ❤️
Svar på tråden &#x1F337; Fler som ska ruva under Maj 2023?