Har du varit otrogen och vid vilken ålder?
Nej, det har jag aldrig varit och kommer aldrig att vara. Det går emot min syn på kärlek och monogami. Jag skulle aldrig bli mig lik igen i så fall 💔
Nej, det har jag aldrig varit och kommer aldrig att vara. Det går emot min syn på kärlek och monogami. Jag skulle aldrig bli mig lik igen i så fall 💔
"Den som inte gör dumheter som ung gör dem som gammal."
Stämmer på mig, dessvärre.
Är 22 och har varit otrogen i alla mina förhållanden. Första gången jag var ihop med en kille där vi hade sex var jag 13. Hade även sex med flera andra medan vi var ihop. Jag har väldigt svårt att hålla mig till en person. På senare tid har jag pratat med mamma om det. Jaha sa hon, du är lik din far..... Han är snygg, vältalig, charmig som få och en jävla bock.
Har ingen större kontakt med pappa eftersom han flyttade tillbaka till Australien innan jag ens var född så känner honom inte så bra.
Nu mera är det bara öppna förhållanden som gäller men få killar tycker det är en bra idé i längden. Ofta får tjejerna oerhört mycket mer sex än killarna.
There are several countries in which cheating is relatively common. Thailand is an outlier, but it is also at the top of the list. More than half of people in Thailand who are married admit to committing infidelity at least once during the course of the marriage. Then, infidelity is relatively common in Europe. In some situations, there might be relationships where people are allowed to sleep with other people outside of the marriage. In Denmark, close to 46 percent of people admit to sleeping with someone outside of the marriage. Germany and Italy are not far behind, where 45 percent of people who are married in both of these countries admit to committing infidelity. Belgium, Norway, and France also have infidelity rates that are 40 percent or higher.
worldpopulationreview.com/country-rankings/infidelity-rates-by-country
Öppet förhållande, räknas ?
Jag är en 64-åring mogen sofistikerad överklasskvinna som ständigt bedrar min man med unga män. Har dejtat och lekt med många virila toyboys i mina dar, njuter av det skäms inte alls. Min man vet om det men orkar inte bry sig. Tar ofta hem till vår stora villa (bjuder alltid grabbarna på taxitranssporten), ibland i våningen i stan och även på de fina hotellen. De ger mig verkligen allt jag behöver - mums med de unga kropparna!
Dessutom ändrar sig folkets attityder kring otrohet med växande ekonomi, dvs när man inte är tvungen att leva i par för att överleva ekonomiskt då är man mindre tvungen att stå ut med det.