• EpicF

Det saknas pengar från klasskassan....

Rent krasst så ska det polisanmälas. Är allt för mycket som inte stämmer. 

Överföringar man gjort från sitt egna konto, vilket jag antar att hin gjort kan lätt kollas. Så om hon har betalat in de 3000kr så kan hon se det i sin egna bank. 

• EpicF
    Anonym (Kassör) skrev 2023-04-28 23:09:57 följande:
    Hon har bytt bank så hennes konto är avslutat.

Men jag hittade info om att man kanske kan se borttagna konton ändå, men man får betala typ 200 kr för att få ett års utdrag...

Skrev till banken där vi tidigare haft klasskassan och beställde en sådan om det funkar.

Vill ju absolut inte att OM hon redan har betalat de 3000 och vi har räknat fel någon stans att de ska behövt betala igen. Vill ju att allt ska vara rätt!!!

Hon är en jättego tjej, så hon vill absolut inte LURA till sig saker, jag tror bara att hon är otroligt less och några kilo förvirrad iblandHjärta
    Vad lägligt att hon också bytte bank.... 

Spelar ingen roll att hon är en "jättego" tjej när hon uppenbarligen inte kam handskas med pengar. Och med allt du berättat så låter det tyvärr som ett medvetet val. 
  • EpicF
    Core skrev 2023-04-29 08:32:47 följande:
    Hon hade ju betalat in nu stod det ju, ev två gånger? det Låter som att hon är den som gjort allt, dragit in det mesta av pengarna etc.

Hon har möjliggjort den här resan för klassen, sen, SEN kommer nån grå jantesvensk och petar i småsiffror (no offence TS, jag förstår din vinkel också)

Nej men jag tycker att även om det är en skuggzon juridiskt, vad som hänt, så slutar man fjanta sig och är själv mer enga nästa gång istället
    Om hon har betalat in som hon ska så ska det inte fattas i kassan. 

Dessutom skrive även ts att hon har betalat för lite för de hotellrum hon och hennes familj ska ha. 
Svar på tråden Det saknas pengar från klasskassan....