hur tänker en som är otrogen??
Jag sökte mest annat sex än det jag fått i 20 år.
Och det fick jag, så det var bra.
Jag sökte mest annat sex än det jag fått i 20 år.
Och det fick jag, så det var bra.
En person som är otrogen tänker nog ganska olika, men är ofta spontanstyrd eller bekräftelsesökare och tar möjligheter när de uppenbarar sig, och då UTAN ATT TÄNKA ALLS. Iallafall inte på konsekvenser eller sin partner därhemma. Det är en egoistisk handling som nästan alltid får förödande konsekvenser och är svårreparerbart om inte samtycke getts till denna relationsform.
Om de är brist på kärlek till partnern kan ju diskuteras. Jag tror snarare det är brist på kärlek och tillit till sig själv och en bristande respekt för andras känslor.
Människor med vissa diagnoser är ju mer riskbenägna t ex har det visat sig och ofta kan det ligga sådana i grunden och saker som sexmissbruk eventuellt.
Själv fattar jag inte hur min fru kunde gå ut och golfa flera somrar i rad, i gryningen vid femtiden, utan att jag upptäckte det.
Sen är det klart att hon inte ville med mig sen på eftermiddagen. Känner mig så lurad!
Som jag fått det förklarat blev hon som hög på själva sveket och just otrohetsaffärerna var inte så roliga, mer "nödvändigt ont" det var sexet med maken efteråt som inte visste att han svek henne utan älskade henne. Otrohet ihop med och ha kärleksfullt "monogamt" sex efteråt gav henne tydligen enorma orgasmer hon mådde fantastiskt och hon kände sig som hon vore hög.
Fast maken kom på henne och det ledde till skilsmässa.
Så njutningen verkar åtminstone för henne vara till stor del psykologisk.
Ähh det är ju bara sex ändå. Varför ta allt så allvarligt? Vi är här en kort stund, njut medan det går.
Man tänker, det var trevligt, när man vi ses nästa gång?
Teoretiskt borde det inte vara ett problem att få sex när man har två män att tillgå.
Ändå har jag inte fått något på en vecka nu.
Ska jag på riktigt behöva hitta en tredje?
Livet är exceptionellt ironiskt ibland.