hur tänker en som är otrogen??
Jag tror män som är otrogna till viss del kanske bara vill tömma och så liksom. Eller att dem vill känna sig behövda av fler än en tjej, beror självklart på hur man är som person dock.
Känns dock som när kvinnor är otrogna så handlar det mer om bekräftelse eller känna att man är med en kompitent man inte en beta liksom, där dem är lite underlägsna. Beror självklart på vad det är för tjej. Men känns som en vanlig grej, säg att tjejen är relativt snygg, tjänar bra med pengar, utväcklas osv. Då är det ju inte så konstigt att hon inte tänder på en små tjock kille som ej tjänar lika mycket och lite lat. Det känns spontant som en anledning många kvinnor har.
Men det kan självklart vara av helt andra anledningar, jag bara funderar över vad som känns logiskt...
Jag förstod inte om din partner hade varit otrogen eller om du bara funderar över hur otrogna personer tänker?
Oavsätt är det A-O att lämna personen som varit otrogen oavsätt vad personen har för ursäkt, jag menar man vill väll inte ha en partner som andra behandlat som en sex docka haha.