Inlägg från: Anonym (Behov) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Behov)

Olika behov…

Det känns obekvämt att ?fråga internet? men ger det ett försök? be nice!

Älskar min fru från topp till tå. Hon är fantastisk! 

Dock är vårt sexliv inte vad jag hade önskat just nu. När vi va nykära, så va det mycket bättre och såklart går sexlivet lite upp och ner under en livstid, men nu vill jag verkligen få fart på det igen... 

Vi har olika behov. Jag upplever ibland henne som pryd. På något sätt känns det som missionären i sängen duger, oftast med att jag går ner på henne först och hon kommer väldigt fort. Jag kan inte längre komma med missionären eller avsugning. Jag behöver mer. Kanske mycket mer? För mig har sängen blivit avtändande. Vet knappt själv vad som ska till, men behöver experimentera mer? Har inte fått orgasm tillsammans med min fru på många månader. Dock kommer jag snabbt om jag onanerar själv? 

Försöker prata om det, men tycker det är svårt. Så lätt att det blir personlig anklagelse och det vill jag verkligen inte. Har hintat med att köpa sexiga underkläder men det tar hon aldrig på sig?

Någon som känner igen sig och kan komma med tips? 

Knull och Kram

• Svar på tråden Olika behov…
  • Anonym (Behov)
    Anonym (Likadant) skrev 2023-04-26 19:56:25 följande:

Men fy så deppigt detta låter! Har du pratat med henne om önskan att testa på nytt? Jag tänker vid andra tillfällen än vid själva akten? Har du frågat henne om det finns något hon vill testa som ni inte redan gjort? 

Blir hon kåt av att du tar på henne? Jag tänker om du skulle massera henne ordentligt med olja och hela köret och försiktigt invitera till sex med en hand som smeker rumpan lite längre för varje gång, försiktigt massera insida lår och vandra dig uppåt, kanske kyssa henne i nacken osv. Jag tänker om en sådan sak skulle kunna göra att du exempelvis kan ta henne bakifrån utan att det blir ett projekt för henne, och att hon dessutom blivit ompysslad lite extra innan och du lagt all fokus på henne? 

Sen det uppenbara - går du ner på henne? Jag har inte träffat en enda kvinna som inte gillar när mannen gör det, men vissa är för fega för att be om det. 

Nu har jag och sambon ?bara? varit tillsammans i sex år, men vi ligger lika ofta som i början och sexet är mer passionerat än någonsin. Det finns ingen jag någonsin tänt på lika mycket som honom, men han är också extremt mån om min njutning och prioriterar det framför sin egen. Lyckligtvis är jag en mycket generös kvinna och älskar att ge tillbaka. 😉

Jag ÄLSKAR att gå ner på henne och gör det ofta och gärna? men när det är gjort tar det liksom lite slut. Blir nästan lite sur på mig själv som ?låter? henne komma så fort. Själv går jag igång på edging så borde kanske retas med henne och sluta lite precis innan orgasm? 

En härlig kväll med sensuell olja är en bra idé. Jag ska ta till mig det och testa redan till helgen? som sagt, kanske kan glida in bakifrån ;) 

Önska mig lycka till, haha!
  • Anonym (Behov)
    Anonym (Likadant) skrev 2023-04-26 21:39:10 följande:

Jag tillhör själv skaran som blir ÄNNU kåtare efter jag kommit, så när min sambo gått ner på mig (och jag kommit) går jag med på typ vad som helst bara för att jag är så kåt. Om din fru inte tillhör samma skara tycker jag absolut du ska sluta precis innan hon kommer, jag själv blir galen när min sambo teasar mig. 

Jag säger KÖR! Ingen minns en fegis! Jag ska nog ta till lite av samma medicin här hemma, sambon ska få jobba lite för ligget. Jag måste nog hålla igen så att det byggs upp lite mer spänning, jobbigt när man är van att ligga minst fyra gånger i veckan. 🙄

Och ja, lycka till nu! Jag hejar på dig! ❤️

Haha, att teasa och bygga upp spänning är riktigt bra grejer? dessutom blir ju orgasmen så mycket kraftigare efter ett bra tags förspel.

YOU GO GIRL 🥳🥳 

Tack för pepp, nu kör vi!
Svar på tråden Olika behov…