BF januari 2024
Blir me andra ord lite spännande för dig me.. 😂
Måste ju dela med mig av min mage då jag förstått att jag gått upp mer än de flesta 😅 väntar inte tvillingar utan det är vår första. Utöver magen inga symptom...... Mår precis som vanligt. Undrar om alla misslyckade graviditeter gör att magen ser ut mer som en andra graviditet än den första. Har ju haft många missfall och missed abortion s så att säga. V 18 på bilden, har nu gått in i v 19.
Såååå fina ni är allesammans 🥰
Så tydlig mage har ente en annan ens nu i v20 (19+4) 🤭, har en bakåtlutad livmoder å iaf tursamt nog moderkakan längst upp.. ser mest bara halvfet ut 😂 å kan titulera mig som "knudan" me lite småpucklar här å var.. 🤣
Ja tänk vad alla har olika kroppar trots liknande veckor, men alla lika vackra 🥹❤️
tänk att vi just nu har ett litet liv i magen som ligger och gror, har fortfarande så svårt att förstå det ibland, magiskt!
Hej alla😁 fina ni e😁 jag heter lina och väntar mitt första barn är i vecka 19+4 beräknad den 10 jan 😍 min mage har inte riktigt ploppat än hehe men han sparkar å buffar mycket😁
en bild från förra veckan☺️
En lättnadens suck igår. Allt såg bra ut 🥰❤️ Går in i v 20 idag.
Nyfiken fråga. Överallt i alla appar jag har står det om barnmorskebesök runt vecka 20 och att man då får graviditetsintyg. Jag har inte tid förrän v 25-26. Ringde mottagningen och de sa att de inte förstår att apparna säger v 20 och att det är v 25 som gäller. Har ni fått någon tid i v 20 i den region ni bor? Jag bor i västra Götalandsregionen.