BF januari 2024
Yaaay Allt såg jättebra ut! Lite större än förväntat och man såg alla organ man förväntas se å lite till. Rörde sig mycket så var svårt att få bra bilder. Men live fick vi tom se snoppen :) hihi.. Lättnad å lycka 🥰
Svansmamman
Men då himla kul, då är vi ju exakt lika långt gångna 🥰
Nu var vi på TUL, gjorde NIPT 10+0.
Ursch vad jobbigt att få den känslan, det är så jobbigt när ett sådant korn av tvivel dyker upp, tar gärna över. V jag förstår är det vanligt med värl även i ryggen när man är gravid, så var det med en av syrrorna och allt gick bra ❤️
Vad skönt att allt såg bra ut, här gick allt också strålande! Även vi fick se en liten snopp och det var så mycket rörelser att det inte gick att få någon bra bild. 🙈 Så roligt att vi följer varandra, för vår lilla krabat var också större än förväntat. Är tydligen i vecka 13+4 idag med bf 15/1. Eller ja, jag vet ju exakt när befruktningen skedde så jag vet att mitt första datum stämmer, men grabben var större helt enkelt. 🙈 Hur blev det för dig, vad ?hamnade? du i för vecka nu?
Vi pustar ut ett tag till i väntan på RUL om 6 veckor. Däremot fick jag veta att jag (tyvärr!!) har moderkaka i framvägg denna gången. Det kändes som världens börda när hon sa det, men det löser sig det med. 🙈😂