Kawa81 skrev 2023-07-08 06:37:35 följande:
Aaa.. ca 7cm 🥰, min krabat va ca 6,63cm.. blev lite nojjig att allt ente stod rätt till även om läkaren sa allt va normalt och som det skulle. Vi kunde ente genomföra kub då vår lillskit stod på huvudet å vägra vända sig 🤭 men såg helt orörlig ut så hade jag ente sett hjärtat slå hade jag trott det värsta.. 🥺 läste om nån vars läkare försökte en hel timme men vår provade bara ca 10min sen gav hon upp å ville boka återbesök istället så vi ska dit imorrn å hoppas det går denna gången.
Är med i en fbgrupp för bf-jan24 å där lade admin upp info och referensbilder som utrönade både nub, panna och form på fostret utifrån de olika könen så jag har ente sett så många bilder mer än dem.. 😂
Tyckte att just själva pannan och fostrets form från huvud till rumpa var rätt så tydliga skillnader mellan könen å just pannan på din bild verkade tydligt platt från typ ögonhöjd å upp till hjässan där den sen vinklar sig medan flickor har mer oval/rundad form från ögonhöjd å upp till själva hjässan if that make sense.. 🤭
Åh vad jobbig känsla när man ligger där, förstår dig. Vår rörde sig direkt och vi såg hjärtat direkt, hade den legat stilla först hade jag också nojat! ❤️ hoppas ni lyckas göra KUB nu nästa gång, att lillskrutten samarbetar!
åh spännande. Visst så spelar det ingen roll vad det blir för kön, men av någon anledning har jag lättare att ta till mig att det är en pojk. Vi kommer nog inte ta reda på könet så blir många fler veckor av ovisshet hehe. Kommer ni ta reda på könet?