Kawa81 skrev 2023-06-24 11:45:16 följande:
Åååh!! äntligen en uppdatering 🥰
Självklart!!, det du går igenom just nu är ju 💔 å känslomässig bergodalbana.. omtanke är det minsta man kan ge till en medmänniska.. ❤️
Kunde dem ente säga om embryot blivit större sen i måndags? :/, lite väl märkligt å nu säga att det är mindre än det borde vara.. Varför sa dem inget redan första gången isåfall.. 🙄 jag menar 5dg är ju ente en jätteskillnad i tid.
Ente förrän 3/7 😵?💫, e ju skitlänge med tanke på omständigheterna å för din skull.. känns lite nonchalant 😒
Hur mår du idag? ❤️
Det är verkligen en berg- och dalbana. Jag har dock accepterat att det antagligen är missfall. Så nu vill jag mest att allt ska komma ut tills 3/7, så de kan bekräfta att allt är ute så vi kan försöka igen.
Nej, de menade att embryot inte kan ha växt så mycket på 3 dagar (från måndag till torsdag) så de mätte inte alls i torsdags. De tyckte 3/7 blir bra för då har embryot förhoppningsvis växt och de kan se mer. Den var bara 3,6 mm.. vilket är 3 veckor för litet gentemot när jag tror jag blivit gravid och utifrån min senaste mens. Så ja, låter inte så positivt som sagt. Det enda hoppet är väl att de såg hjärtat picka i måndags, men jag börjar fundera på om det verkligen stämde.
Idag har jag ont till och från, tar två Alvedon när jag får kramperna så jag åtminstone kan röra mig och umgås nu när det är midsommar. Tycker blödningen tilltagit och idag har jag sett några klumpar.
Tack för stöttning! ❤️ Jättesnällt!!