Inlägg från: Mamanda90 |Visa alla inlägg
  • Mamanda90

BF januari 2024

Visst är det ett plus? 😭 missfall 31 mars och inte fått tillbaka mensen så testade i morse och detta blev resultatet. Räknar jag på första dagen för missfallet så har jag bf 4 januari så jag hakar på här i gruppen ❤
  • Mamanda90

Jag vet inte när jag hade ÄL riktigt. Jag tempar inte så har ingen vidare koll, har alltid räknat 14 dagar från mensens början vilket alltid har stämmt innan. Men nu var det säkert lite förskjutet med tanke på att det var ett missfall och ingen vanlig mens så att säga. Jag testade mig negativt den 29/4 så jag gissar att BF kommer skjutas framåt några dagar då jag tror ÄL måste skett lite senare. 

• Mamanda90

Ja, jag har beställt test med veckoindikator så får vi se vad den visar Skrattande

Hoppas bara att det lilla pyret håller sig kvar denna gång Hjärta

• Mamanda90

Hej på er, 
    Här ligger illamåendet och gör sig påmint men inte så illa så att jag kräks tack och lov. Dock har det kommit senare för mig i mina tidigare graviditeter, runt vecka 12-15 så väntar mig att det kommer bli värre. Däremot är jag yr konstant och gissar på att mitt vanliga låga blodtryck är ännu lägre nu. Har inskrivning hos BM den 24/5 så får se då vad det ligger på. 

Ha en fin dag! Glad

• Mamanda90

Så kul att få se ett litet knyte där i magen, MatildaLS Hjärta
    Själv var jag på hälsosamtal hos min BM idag och fick ett tidigt UL inbokat på måndag. Låt dagarna gå fort dit nu så jag också får se ett litet tickande hjärta. 

Kul med alla er nya som plussar Skrattande

• Mamanda90

Jag går in i vecka 11 idag och det börjar närma sig att berätta för familj och vänner. Hur har ni gjort? Har ni berättat ännu? Drömmer
    Detta är vårt tredje barn och ska berätta för barnen först tänkte vi. 

• Mamanda90

Vi fick se vår lilla igår Hjärta och ett försök till kub gjordes men jag får komma tillbaka idag då den lilla inte alls ville visa nacken så att barnmorskan skulle kunna mäta. I en timme försökte vi men vi hoppas på bättre lycka om ett par timmar Skrattande

Blev också framflyttad och är nu beräknad 11/1 istället för 10/1. 

Svar på tråden BF januari 2024