• Ruter

BF januari 2024

Hej är är en till som är gravid. Vi är 33år. BF 16 januari. Om det går vägen blir det en sladdis och tredje barnet här. Har en 7åring och o 9 åring sedan innan.

• Ruter

Hmm någon som varit med om liknande. Tog ett test i tisdags morse, det var fullt synligt på en gång men inte lika starkt som kontrollsträcket, kom inom 1 minut. Har test kvar så tog ett nytt imorse när jag vaknade. Det testet imorse var hel negativt, inte en antydan till streck. Har fortsatt alla gravidsymtom, ingen smärta, ingen blödning och är på BIM+5. Räknade mig som gravid efter första testet men nu vet jag inte längre om det betyder att det är missfall på gång.

• Ruter
    sommar2020regn skrev 2023-05-11 21:10:50 följande:
    Hej! inte varit med om det men har du tagit flera och nya tester?
    Japp tog ett imorse också inget sträck. Eller kanske kunde ana ett jättejättesvagt streck dock syndes det först efter 10 minuter. Men inget som gick att ta foto på. I tisdags såg testet ut såhär inom 1 minut. Så tolkade det som positivt men tycker testen borde fortsätta vara positiva om det inte är missfall på g.
  • Ruter
    sommar2020regn skrev 2023-05-12 10:40:10 följande:
    Så inget streck alls idag? :( Jag vill inte vara den som kommer med dåligt besked men det verkar ju faktiskt vara en kemisk graviditet om det inte blivit starkare streck än det på fotot, och dessutom helt borta nu :( beklagar :(
    Tog ytterligare ett test idag, idag syns iallafall strecket men svagare än det första positiva. Kom fram efter 2 minuter. Nu ska jag ta helg och vänta till nästa vecka innan jag tar något mer test. 
  • Ruter

Fortsatt asymtom med illamåend, yrsel och ömma spända bröst. Tror att det är RFUS test som är dåliga läst om flera med samma erfarenhet, köpte ett annat test och testa samtidigt. RFSU visar fortsatt jättesvagt knappt synligt trots att det är 1 vecka efter BIM medans det andra testet var jättestart positivt, lika starkt som kontrollstrecket.

Svar på tråden BF januari 2024