Inlägg från: Anonym (Besviken) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Besviken)

Upprepade kemiska grav, tips?

Är nu inne på mitt tredje missfall. Det första i vecka 6 och dem två senaste varit kemiska i vecka 5. Får ingen hjälp från vården då dem senaste missfallen inte anses vara riktiga missfall (pga kemiska). Mår så dåligt att inte få någon hjälp. Har försökt i 1,5 år nu och tiden tickar på.

Hur tycker ni vi ska gå vidare? Försöka igen och igen? Har kollat runt på olika kliniker om progesterontillskott eller liknande, men det är ingen som vill hjälpa oss. Hur har ni andra gjort?
    Finns det några solskenshistorier?

• Svar på tråden Upprepade kemiska grav, tips?
  • Anonym (Besviken)
    Anonym (Sköldkörteln?) skrev 2023-04-23 21:20:28 följande:

Har du kollat dina sköldkörtelvärden? 

Ja, vi har gjort en fertilitetsutredning nyligen och då såg dem proverna bra ut :)
  • Anonym (Besviken)
    Anonym (?) skrev 2023-04-24 08:45:24 följande:

Du har inte problem med flytningar? Jag blev gravid direkt efter en dunderkur utskriven från gyn. Jag hade bakteriell vaginos. Hade 3 mf innan det.

Tack för tipset! Nej, har haft bakteriell vaginos innan och behandlats för det. Känner igen symtomen och kan inte uppleva att jag har/haft det just nu i alla fall. Man kanske borde köpa ett test ifall? 

Var dina graviditeter tidiga?

• Anonym (Besviken)
    Anonym (?) skrev 2023-04-24 19:28:14 följande:

Ja jag fick dom mellan v5-6 allihop

Åh så jobbigt då är vi i samma sits. Har du lyckats behålla sedan? Jag funderar på att ta ett blodprov och kolla mitt progesteronvärde efter äl men är det att kasta pengar i sjön?
Svar på tråden Upprepade kemiska grav, tips?