Inlägg från: Anonym (M) |Visa alla inlägg
  • Anonym (M)

69'an, bu eller bä och hur gör ni?

Anonym (69:an) skrev 2023-08-15 22:37:28 följande:

ÄLSKAR FAN SKITEN!!!! Gud skulle kunna dö för att ha det. Men sen vi blev tillsammans idag gifta för 15 år sen så har jag inte fått ha det. Hon gillar det inte. Hade en flickvän för kanske ca 20 år sen. Jag va hennes första. Och jag hade faktiskt hunnit med ganska mkt fast jag själv va ugn. Men vi hade det ganska ofta. Det gick både för henne och mig VARJE GÅNG. Idag när jag onanerar så
    Kan jag ibland tänka på henne. Jag är mästare på att slicka. Kan slicka hur länge som helst. Men min fru vill inte ta sig tid och har aldrig velat och har inget intresse för det. Men visst har jag slickat henne, men efter en minut så vill hon att jag ska upp och så har vi sex. 

Det här känner jag igen mig i, alltså i frun. Jag njuter mer av vanligt sex än att bli slickad som är antingen jobbigt eller tråkigt. Jag önskar jag också kunde njuta av det mer, för männen verkar så gärna vilja hålla på med det
  • Anonym (M)
    Anonym (Dumpenkvinnan) skrev 2023-11-23 20:51:25 följande:

Experimenteras ibland men är i det närmaste praktiskt omöjligt eftersom jag är 30cm längre än frun. Överkropparnas längd i förhållande till varandra har onekligen en viss inverkan.

hm, hade en 40 cm längdskillnad en gång och det var inga större problem. Men han kanske krökte nacken mycket
Svar på tråden 69'an, bu eller bä och hur gör ni?