Inlägg från: Anonym (Man och make) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man och make)

69'an, bu eller bä och hur gör ni?

Jag gillar den men vi gör det inte så ofta eftersom min fru inte är så förtjust i den. Hon tycker att det blir för mycket att både ge och ta så därför föredrar hon inte det alls.

När vi gör det så slutar hon alltid ge efter en kort liten stund och bara tar emot istället. Inte mig emot att det blir så men hon vill som sagt inte göra den överhuvudtaget särskilt ofta så därför - rätt sällan hos oss. 

Och aldrig nån anal stimulans heller tyvärr - jag hade gärna både gett och fått men no no. Tyvärr inte heller några leksaker - hon är inte så angelägen det heller.

• Anonym (Man och make)
    Anonym (69:an) skrev 2023-08-15 22:37:28 följande:

ÄLSKAR FAN SKITEN!!!! Gud skulle kunna dö för att ha det. Men sen vi blev tillsammans idag gifta för 15 år sen så har jag inte fått ha det. Hon gillar det inte. Hade en flickvän för kanske ca 20 år sen. Jag va hennes första. Och jag hade faktiskt hunnit med ganska mkt fast jag själv va ugn. Men vi hade det ganska ofta. Det gick både för henne och mig VARJE GÅNG. Idag när jag onanerar så
    Kan jag ibland tänka på henne. Jag är mästare på att slicka. Kan slicka hur länge som helst. Men min fru vill inte ta sig tid och har aldrig velat och har inget intresse för det. Men visst har jag slickat henne, men efter en minut så vill hon att jag ska upp och så har vi sex. 

Detta är inte direkt kopplat till trådens ämne men jag vill ändå påtala min erfarenheter till just dig:

Min fru (sedan många år tillbaka) hade precis samma sätt att fungera som din fru. Hon accepterade 69 nån enstaka gång ibland (jag gillar det skarpt) men hon gillade det egentligen inte. 

När jag slickade henne (oavsett position 69 eller nåt helt annat) njöt hon en kort stund några minuter men så fort hon närmade sig så det började bli riktigt hett ville hon avbryta att jag slickade och ha samlag istället.

Senaste månaderna har hon börjat inse att hon behöver komma över sitt kontrollbehov och våga hänge sig när hon har sex inklusive när jag slickar...
    Det har öppnat en hel ny värld för henne. Jag får numera slicka henne länge länge (så underbart) och hon vågar tillåta sig att släppa sargen och njuter ofantligt mycket mer.  

Denna förändring började i och med att vi testade försiktig bondage som det sen visade sig att hon går igång stenhårt på. 

Jag säger inte att det behöver vara samma sak för er men att se sin fru verkligen våga ge sig hän har varit helt fantastiskt för oss båda. Kanske din fru också har svårt att riktigt ge sig hän och våga släppa kontrollen?

Lycka till!
Svar på tråden 69'an, bu eller bä och hur gör ni?