• Brallans

När gravid igen efter missfall?

Jadu såhär ser det ut för mig, vet inte om man ska skratta eller gråta.

Började försöka i mars 2022. gravid aug blev missfall, blev gravid sep blev missfall, blev gravid okt blev utomkveds, hade uppehåll i dec då första mensen kom efter utomkveds, blev gravid jan blev missfall, blev gravid feb missfall, inget i mars men blev gravid april blev missfall.. 

Har varit och kollat mig hos Gyn, allt ser bra ut och fått Triobe att testa i tre månader, skulle jag bli gravid och komma förbi vecka 5 skulle jag få trombyl, jag självmedicinerar dock med bamyl direkt efter äl. 

Att observera är att jag är 40 år så min ålder påverkar nog ganska mkt. 

• Brallans
    vissli skrev 2023-04-24 12:10:10 följande:
    Alltså vill bara skicka all värme till dig, det låter hemskt det du gått igenom.
    Tack vad gulligt av dig, man får bryta ihop och komma igen 😊
  • Brallans
    Mamanda90 skrev 2023-04-29 06:21:21 följande:

Hej,
    Beklagar era missfall!! // Hjärta
    Jag fick missfall den 31 mars i vecka 6+3, visst räknas nästa mens ut från den dagen man började blöda? Om jag brukar ha en cykel på 28 dagar så var bim igår 28/4?
    Vågar inte hoppas på att det tagit sig så fort efter missfallet då mensen inte kom igår som jag trodde den skulle göra...
    Kommer den inte under dagen idag heller så gör jag ett test imorgon. Kan bli en väldigt fin födelsedagspresent till mig själv Glad

Amanda

Håller tummarna stenhårt!! 
Svar på tråden När gravid igen efter missfall?