Vad tycker ni om Gudrun Sjödens kläder?
Skriv gärna en kommentar.
Skriv gärna en kommentar.
Nope, inget för mig. Som någon skrev ovan, så tycker jag det känns som barnkläder från sjuttiotalet. Något enstaka plagg kan vara fint, men det mesta är det inte. Tycker jag.
Jag gillar dem och köpte en del tidigare. Särskilt de i blått, turkos, grönt och lila.
Men det är kläderna jag gillar, inte personen Gudrun Sjödén. Åas tycker jag inte det är orsak nog att bojkotta kläderna. Jag vet ju inget om hur cheferna för andra klädföretag är.
Folk har tydligen fått för sig att GS själv är "vänster" och "feminist". Men det är hon inte och då blev en del besvikna.
Ingenting för mig.
Jag gillar dem och köpte en del tidigare. Särskilt de i blått, turkos, grönt och lila.
Men det är kläderna jag gillar, inte personen Gudrun Sjödén. Åas tycker jag inte det är orsak nog att bojkotta kläderna. Jag vet ju inget om hur cheferna för andra klädföretag är.
Folk har tydligen fått för sig att GS själv är "vänster" och "feminist". Men det är hon inte och då blev en del besvikna.
Jag gillar inte kläderna, formlösa och antingen konstiga mönster eller konstiga färgkombinationer.
I övrigt håller jag med om det här;
Jag har intrycket att Mrs M är välformulerad och sansad, och sällar mig till skaran som inte känner igen din beskrivning.
Att ta till personangrepp som du gör är bara lågt.
Tycker inget om kläderna men var stor humor när man fick läsa det anställda sagt om henne. Skrattade högt.
Jag har intrycket att Mrs M är välformulerad och sansad, och sällar mig till skaran som inte känner igen din beskrivning.
Att ta till personangrepp som du gör är bara lågt.