Vill någon bli min kompis :(
Det kan vara bra att veta lite mera om dig. Vad tycker du om att göra ? Vad vill du göra tillsammans med den kompis du söker? Varför tror du inte att det fungerar?
Det kan vara bra att veta lite mera om dig. Vad tycker du om att göra ? Vad vill du göra tillsammans med den kompis du söker? Varför tror du inte att det fungerar?
Okej. Dina tankar på att bo i skogen känns mer som en flykt? Du behöver inte umgås med folk om du tycker att det är jobbigt. Det som händer på ditt jobb skulle göra mig ganska ledsen om det hände mig. Jag tycker att det verkar som om du har blivit utfryst sedan högstadiet. Det låter hemskt. En ond cirkel? Jag kan delvis relatera då det händer mig ibland i en grupp, och det är tror jag jobbigare för den som har dåliga erfarenheter sedan tidigare. Du berättade ingenting om vad du skulle vilja göra tillsammans med vänner men om du tycker om naturen skulle du kunna söka upp gruppaktiviteter i naturen. Ha inte höga krav på dig själv utan kolla av lite hur andra gör för att ta kontakt och se om något av dessa sätt kan fungera för dig också. Vi har alla olika sätt att relatera på.