Skulle du vara okej med att din tjej ligger med andra?
Du som är man, skulle du vara okej med/gå med på att din tjej/fru/sambo har sex med andra om hon hade velat det?
Du som är man, skulle du vara okej med/gå med på att din tjej/fru/sambo har sex med andra om hon hade velat det?
1. Jag vill vara med min kvinna.
2. Vill inte att hon ligger med andra.
3. Jag hade gärna legat med andra kvinnor med hennes medgivande.
4. Det har jag inte, goto 1
Resultaterna är ganska konstiga: det är inte sant tror jag att män i allmänhet kan vara okej med det. De flesta av människor (alla kön) är svartsjuka och skulle inte låta sin partner att ligga med andra, nej!
En riktig man kan ta hand om sin kvinna.
Ja jag förstår inte varför man vill se någon annan knulla sin fru/flickvän.
Men visst alla får tycka som dom vill inom detta område i alla fall.
Jag röstade nej. Jag vill inte att min fru ligger med någon annan. Inget jag blir tänd av. Jag blir tänd av min fru och att vi har sex med varandra. Inget annat.
En riktig man kan ta hand om sin kvinna.
jag skulle vilja se min fru ha analsex med en främling, men inget annat (vanligt sex eller kyss)
Vuxna människor med erat jävla hets kring knullande?
Jojo, älskar sex och har behov av ett bra sexliv, men det är fortfarande en sån liten del av livet. Jag förstår bara inte hur nån över 25 är besatt Av rövknull, utlåning, ja alla jävla fetisher folk låter ta för stor plats i livet
Så nej
Jojo, älskar sex och har behov av ett bra sexliv, men det är fortfarande en sån liten del av livet. Jag förstår bara inte hur nån över 25 är besatt Av rövknull, utlåning, ja alla jävla fetisher folk låter ta för stor plats i livet
Så nej
Så nej