• Anonym (Sex)

Skulle du vara okej med att din tjej ligger med andra?

Du som är man, skulle du vara okej med/gå med på att din tjej/fru/sambo har sex med andra om hon hade velat det? 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle du vara okej med att din tjej ligger med andra?
  • Anonym (Cyan)

1. Jag vill vara med min kvinna.
    2. Vill inte att hon ligger med andra.
    3. Jag hade gärna legat med andra kvinnor med hennes medgivande.
    4. Det har jag inte, goto 1

• Anonym (Ej man men blääh)
    Dwarf skrev 2023-04-19 10:57:29 följande:

Resultaterna är ganska konstiga: det är inte sant tror jag att män i allmänhet kan vara okej med det. De flesta av människor (alla kön) är svartsjuka och skulle inte låta sin partner att ligga med andra, nej!

Jag är inte så förvånad av resultaten, varje vecka dyker det upp "Jag vill se på när min fru har sex med andra män" - trådar, och det uttrycks även i andra diskussioner om sex. 

Har själv vart tillsammans med en sådan man när jag var mer tolerant. Det var dagligen tjat om att han ville se mig "njuta av andra mäns kukar" och "komma till sedan när du är ordentligt fylld" för helvete jag försöker äta frukost.

Det här verkar vara en slags epidemi av manligt självskadebeteende.  
  • Anonym (Man)

En riktig man kan ta hand om sin kvinna.

• Anonym (nej)

Ja jag förstår inte varför man vill se någon annan knulla sin fru/flickvän.

Men visst alla får tycka som dom vill inom detta område i alla fall.

Jag röstade nej. Jag vill inte att min fru ligger med någon annan. Inget jag blir tänd av. Jag blir tänd av min fru och att vi har sex med varandra. Inget annat.

• Anonym (First time)
    Anonym (Man) skrev 2023-04-19 12:46:34 följande:

En riktig man kan ta hand om sin kvinna.

Och det ska funka direkt i sängen med en ny man.
  • Anonym (anallover)

jag skulle vilja se min fru ha analsex med en främling, men inget annat (vanligt sex eller kyss)

• Core

Vuxna människor med erat jävla hets kring knullande?

Jojo, älskar sex och har behov av ett bra sexliv, men det är fortfarande en sån liten del av livet. Jag förstår bara inte hur nån över 25 är besatt Av rövknull, utlåning, ja alla jävla fetisher folk låter ta för stor plats i livet

Så nej

• PorterPelle
    Core skrev 2023-04-19 14:06:18 följande:

Jojo, älskar sex och har behov av ett bra sexliv, men det är fortfarande en sån liten del av livet. Jag förstår bara inte hur nån över 25 är besatt Av rövknull, utlåning, ja alla jävla fetisher folk låter ta för stor plats i livet

Så nej

Tänk på blodtrycket... :)
    Vi hetsar inte kring knullande, vi bara njuter av livet och vad det har att ge på vårt sätt.
    En del gillar att titta på tv hela lördagkvällen, vi gillar att umgås med andra i sängen.
    Ett sexliv kan vara en liten del av livet eller så kan det vara en lite större del.
    Vi hinner med mycket annat än att knulla andra men har inte full koll Masked singer och Mello. Människor prioriterar inte samma saker och gillar olika, det är ju en himla tur.
    Moralpoliser, tänk på att det står i bibeln 
    Första Moseboken 1:28
    Gud välsignade dem och sade till dem: Var fruktsamma och föröka er, uppfyll jorden och lägg den under er. 
  • Anonym (Ej man men blääh)
    PorterPelle skrev 2023-04-19 15:49:55 följande:
    Tänk på blodtrycket... :)
    Vi hetsar inte kring knullande, vi bara njuter av livet och vad det har att ge på vårt sätt.
    En del gillar att titta på tv hela lördagkvällen, vi gillar att umgås med andra i sängen.
    Ett sexliv kan vara en liten del av livet eller så kan det vara en lite större del.
    Vi hinner med mycket annat än att knulla andra men har inte full koll Masked singer och Mello. Människor prioriterar inte samma saker och gillar olika, det är ju en himla tur.
    Moralpoliser, tänk på att det står i bibeln Första Moseboken 1:28
    Gud välsignade dem och sade till dem: Var fruktsamma och föröka er, uppfyll jorden och lägg den under er. 
    Det står ingenstans i Bibeln att "slaska runt efter andra män" "Klä dig i trosor, låt dig bli fastkedjad i elementet och titta på när din fru har sex med andra män" eller "Sätt dig själv på åskådarplats i din egen sexuella fantasi". Det här är ett manligt självskadebeteende.

Det är intressant att se den här typen av trådar ihop med trådar om varför vi väljer bort svenska män. Det här är varför. 
  • Carolatom07
    Core skrev 2023-04-19 14:06:18 följande:

Så nej

Ja, ibland undrar man om det är vuxna människor eller tonåringar.

Svar på tråden Skulle du vara okej med att din tjej ligger med andra?