• Jhannis

Robinson 2023

En undran om någon startat Robinson tråden då jag varit borta länge?

• Svar på tråden Robinson 2023
  • Jhannis
    molly50 skrev 2023-04-24 17:59:48 följande:

Jag är här.
    Och jag har fått veta vem som har fått lämna pga regelbrott.
    Men jag säger inget om ingen har sett programmet eller inte vill veta.

Du kan ju prova att skicka pm till Nandez här och se om hon svarar.
    Jag saknar henne också. 

Trevligt att du är med Glad
    Jag har sett artiklar och vet nog också vem det är som får lämna, men jag har inte läst det som ståt utan vill i kväll se programmet. Brukar titta efter Robinson på tv4 play. 

Jag pm:ade Nandez direkt jag kom in på FL Nandez, men hon har inte läst det.
  • flygrl

Jaha, fortsatt knepigt triangeldrama mellan Erik, Amanda och Dennis d.y. Kefft som fan. :/

Tuff immunitetstävling som inte precis va skräddarsydd för Dennis d.ä. som är lite för stor och tung för den. Oskar visade styrka både fysiskt och mentalt och jag är ändå glad det blev han som höll sig kvar i Robinson. Dennis d.ä. visade däremot storhet i nederlagets stund eller va man nu ska kalla det. Otroligt självuppoffrande och lojalt mot "tjejpakten" agera som han gjorde.

Jag har redan sett kvällens Gränsland och samtidigt som jag självklart inte vill avslöja nåt kan jag bara säga det där vill ni inte missa.

• flygrl
    Jhannis skrev 2023-04-22 20:35:14 följande:
    Jag har också svårt att få några favoriter i årets Robinson. Oskar tycker jag är för självsäker som överlevnadsexpert....Samma med Markus. Ok helt klart kan dessa killar sin grej. Erik tycker jag är eller ser hård ut, men kanske är en snäll människa. Amanda babblar på hela tiden och är lite översnäll och så kanske hon är vanligtvis med, men jag är osäker på om hon spelar snäll med alla så hon inte åker ut på Ö-rådet. Det andra tjejerna/damerna har jag inget att säga om.

Dennis den äldre tycker jag ser ut som en go Nalle Björn. Han verkar snäll och har även visat sina känslor. Han kanske inte är så bra på tävlingar, men jag gillar han som person.
    Visst, Oskar och Markus är rätt självsäkra men samtidigt verkar dom sjyssta tycker jag. Oskar är lugn och eftertänksam och inte så intrigerande som Dennis d.y. visat sig va ihop med Chris. Jag gillar Oskar allt mer.
    Tjejerna/damerna har jag inte heller så mycket att säga om. Kan knappt hålla isär dom faktiskt.

Erik tycker jag verkar va en rätt sjysst person men svärmar lite väl mycket för Amanda kanske.
    Dennis d.ä. växte i mina ögon i gårdagens avsnitt.
    Jhannis skrev 2023-04-23 00:03:08 följande:
    Jag vet inte hur gamla deltagarna är, men jag kan säga att jag är pensionär.

MIna favo är Dennsi (Äldre) och Dennsi yngre. om jag ska ens säga favoriter eftersom jag inga har. 

Kommer väl att ändras när sammanslagningen kommer.
    Ja, det är ju en bra bit kvar av årets Robinson.
    Jhannis skrev 2023-04-23 22:58:27 följande:
    Jag vet inte varför jag skrev Daniel när jag skulle skriva Dennis....Väntar så att få se Gränslandet i morgon....
    Numera fattar jag du menar Dennis när du skriver Daniel.

Jag har ju redan sett kvällens Gränsland men ja...spännande och inget man vill missa. Vi får snacka om det här i tråden sen.
    Jhannis skrev 2023-04-24 17:47:36 följande:

Vart har alla tagit vägen? Ingen som har tid att diskutera Robinson, Gränslandet????

Saknar flera av er. Nandez hör av dig eller om någon vet hur man får kontakt med henne vore jag glad.

Jag är här!
    Men visst saknar jag Nandez! Hoppas hon kommer tillbaka jue! :/ 

• flygrl
    Kvittning skrev 2023-04-22 21:53:15 följande:
    Och jag är typ 20 år äldre

Amanda, Dennis och Dennis är mina favoriter. 
    Att jag skrev att jag är yngre än Amanda va inget särskilt statement utan bara för visa att jag förstod ditt resonemang. Ingen åldersdiskriminering från min sida men det hoppas jag du/ni förstod.
    Tufft för Dennis igår men kanske kommer han tillbaka... 
  • flygrl
    molly50 skrev 2023-04-23 10:41:38 följande:
    Ja,precis. 

Ja,det var en orättvis fördelning. Och TV4 fick ju motta en hel del kritik för det.
    Och därför så ändrade de konceptet.
    Och jag hoppas också att de inte tar tillbaka det igen. 
    Nä, konceptet blev ett riktigt magplask. 
  • Jhannis
    flygrl skrev 2023-04-24 19:11:13 följande:
    Visst, Oskar och Markus är rätt självsäkra men samtidigt verkar dom sjyssta tycker jag. Oskar är lugn och eftertänksam och inte så intrigerande som Dennis d.y. visat sig va ihop med Chris. Jag gillar Oskar allt mer.
    Tjejerna/damerna har jag inte heller så mycket att säga om. Kan knappt hålla isär dom faktiskt.

Erik tycker jag verkar va en rätt sjysst person men svärmar lite väl mycket för Amanda kanske.
    Dennis d.ä. växte i mina ögon i gårdagens avsnitt.
    Jhannis skrev 2023-04-23 00:03:08 följande:
    Jag vet inte hur gamla deltagarna är, men jag kan säga att jag är pensionär.

MIna favo är Dennsi (Äldre) och Dennsi yngre. om jag ska ens säga favoriter eftersom jag inga har. 

Kommer väl att ändras när sammanslagningen kommer.
    Ja, det är ju en bra bit kvar av årets Robinson.Numera fattar jag du menar Dennis när du skriver Daniel.

Jag har ju redan sett kvällens Gränsland men ja...spännande och inget man vill missa. Vi får snacka om det här i tråden sen.
    Jhannis skrev 2023-04-24 17:47:36 följande:

Vart har alla tagit vägen? Ingen som har tid att diskutera Robinson, Gränslandet????

Saknar flera av er. Nandez hör av dig eller om någon vet hur man får kontakt med henne vore jag glad.

Jag är här!
    Men visst saknar jag Nandez! Hoppas hon kommer tillbaka jue! :/ 

Heheh åldern börjar ta sin rätt på mig eller om jag ska skylla på att jag fortfarande är trött efter min långresa så jag inte uppfattar alla deltagares namn...Helt klart menade jag Dennis den äldre och Dennis den yngre inte Daniel som jag skrev. Dock har jag inte lärt tjejernas namn alls förutom Amanda.
  • molly50
    Jhannis skrev 2023-04-24 18:28:55 följande:
    Trevligt att du är med Glad
    Jag har sett artiklar och vet nog också vem det är som får lämna, men jag har inte läst det som ståt utan vill i kväll se programmet. Brukar titta efter Robinson på tv4 play. 

Jag pm:ade Nandez direkt jag kom in på FL Nandez, men hon har inte läst det.
    Ok. Då lovar jag att inte säga något. Glad

Du får väl vänta och se om hon svarar. 
  • molly50
    flygrl skrev 2023-04-24 19:18:57 följande:
    Nä, konceptet blev ett riktigt magplask. 
    Ja,verkligen. 
  • Jhannis
    molly50 skrev 2023-04-24 19:35:58 följande:
    Ok. Då lovar jag att inte säga något. Glad

Du får väl vänta och se om hon svarar. 
    Robinson denna vecka är också rolig att se eftersom 3 åker ut. Undrar bara om dem åker ut eller till Gränslandet eller till nåt annat innan final.

Jag pm:ade Nandez igen
  • molly50
    Jhannis skrev 2023-04-24 19:46:30 följande:
    Robinson denna vecka är också rolig att se eftersom 3 åker ut. Undrar bara om dem åker ut eller till Gränslandet eller till nåt annat innan final.

Jag pm:ade Nandez igen
    Ja,precis. Det ska bli spännande att se. Glad

Ok. Det är bra. 
Svar på tråden Robinson 2023