Anonym (Mattias8282) skrev 2023-07-23 18:19:11 följande:
Tycker det är väldigt upphetsade med smutsiga trosor känner en stor attraktion till min sambos syster så va en dag för ett tag sen vi hälsa på henne. Så skulle jag på toaletten så stod det en tvättkorg där inne som jag titta i och hitta ett par trosor dom lukta helt fantastiskt så tog med dom hem lukta på dom länge men nu har jag dom inte kvar tyvärr
Jag har uppfattat att det är mycket vanligt att många gör som du berättar om. Att rota i tvättkorgen i badrummet har nog skett väldigt många gånger hos många människor.
Jag tycker det är tveksamt att stjäla saker av andra.
Personligen är smutsig tvätt inte alls nåt som lockar mig.
Däremot att gå igenom och titta bland rena intima plagg i byråer och lådor för att få reda på vilka underkläder/ strumpor mm. som personen som jag besöker bär har varit spännande genom åren.
Och visst har det hänt att jag också tagit på mig och burit en del av de plaggen. Jag tillhör också gruppen som förutom underkläder också tänder på träningskläder och att få frossa i sensuella kroppsnära plagg i spandex som träningstights har varit höjdpunkter.
Minns särskilt en gång när jag gick igenom en bekants garderober och byråer och njöt av mängder med vackra spetsunderkläder, stringtrosor, stringboby, stayupstrumpor, unitard och leotard, lackpumps osv osv. En högtidsstund.
Är ni fler som känner igen er? Jag kände en tjej som tyckte om att låna underkläder av sina vänner och ch det var spännande att ge henne i uppdrag lite bus kring detta.
Skulle vara intressant att höra om fler också gillar att gå igenom andras intima plagg.
/ Nyfiken man.