• Ept66

Män som tänder på trosor

Hej. Måste fråga. 

Jag tänder oerhört mycket på att få ha trosor på mig när jag är hemma. Gärna gå omkring hemma endast i trosor inför min flickvän.Det blir väldigt genant för mig men min vilja av att bära dom är så mycket starkare än att jag blir generad och inte bär dom.

Ha på mig dessa när vi har sex. extremt härligt. 
    Min flickvän tycker att det är helt okej i alla lägen. 

Hon är med mig när jag köper trosor till mig och även till henne såklart . 

Min fråga är till er där ute. Hur vanligt är detta. 

Hur ser ni tjejer/kvinnor på detta 

• Svar på tråden Män som tänder på trosor
  • Anonym (?)

Ja, jösses jävlar. Är det string också?

• Anonym (Nyfiken)

Är inte alls helt ovanligt det du gör. Att du är öppen med det för din partner är nog inte lika vanligt, men så bra för dig att hon tycker det är okej.

Högst sannolikt märker hon på dig att du trivs och mår bra och då är det ju naturligt att hon bejakar något som får hennes livskamrat att bli lycklig.

Det finns statistik på det här så klart och om jag minns rätt har jag hört att det är så vanligt att det är 1 av 10 män som bär feminina plagg på något sätt ibland. 

Fortsätt njut av det du gör såklart. Räkna dock med att du kommer möta ganska många som också ogillar det du gör. 
    Att man tycker olika är ju helt naturligt, en del av fördelarna med att bo i det land vi har förmånen att leva i. Var stolt över den du är!

Lycka till!

• Anonym (Variant)

Nja de trosor jag hittar hemma är för små. Däremot har jag lånat tjejens stayups några gånger. Så läckert att gå omkring i utan något mer på sig. Dansa framför spegeln med dem är såå upphetsande.

• Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Variant) skrev 2023-04-17 12:28:35 följande:

Nja de trosor jag hittar hemma är för små. Däremot har jag lånat tjejens stayups några gånger. Så läckert att gå omkring i utan något mer på sig. Dansa framför spegeln med dem är såå upphetsande.

Fortsätt njut av det du gör såklart. Räkna med att du kommer möta ganska många som också ogillar det du gör om du skulle göra det offentligt.
    Men att du gör det hemma för din egen skull låter ju fantastiskt.
    Rakar du benen? Stayupstrumpor och håriga ben är ingen bra kombination...

Rock on!!
  • Ept66

Svar till Anonym variant
    Låter ju super. 

kör på och njut. För vem har rätten av att dömma. 

ingen ska eller behöver dömma andra bara för stt man har olika preferense. 

njut min herre njut. 

• Markus89

Jag använder bara trosor har nästan inga kallingar kvar två par kanske men har dom bara om jag av nån anledning måste.
    jag har dom inte för jag tänder på det direkt utan för att dom är så mycket skönare tunna svala och ger bättre stöd 

• Anonym (Troskille)

Är nog väldigt vanligt många killar som gillar känslan av sköna trosor och spännande att ha det under 

• Anonym (klädd som kvinna)

Började med trosor själv. Jätteskönt och spännande. Ville snart testa känslan av BH och strumpbyxor, wow! Senare en klänning... och så är det nu. Klär mig helt och hållet som kvinna med klänning, smink, örhängen, lösnaglar och allt. Älskar detta och tycker att tjejkläder är så mycket snyggare och skönare.
    Så testa gärna trosor killar, men det slutar ofta som för mig, vilket jag tycker är helt fantastiskt.

• Anonym (Mattias8282)

Tycker det är väldigt upphetsade med smutsiga trosor känner en stor attraktion till min sambos syster så va en dag för ett tag sen vi hälsa på henne. Så skulle jag på toaletten så stod det en tvättkorg där inne som jag titta i och hitta ett par trosor dom lukta helt fantastiskt så tog med dom hem lukta på dom länge men nu har jag dom inte kvar tyvärr 

• Anonym (Jocke)
    Anonym (Mattias8282) skrev 2023-07-23 18:19:11 följande:

Tycker det är väldigt upphetsade med smutsiga trosor känner en stor attraktion till min sambos syster så va en dag för ett tag sen vi hälsa på henne. Så skulle jag på toaletten så stod det en tvättkorg där inne som jag titta i och hitta ett par trosor dom lukta helt fantastiskt så tog med dom hem lukta på dom länge men nu har jag dom inte kvar tyvärr 

Mmm trosor är ljuvligt 
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Mattias8282) skrev 2023-07-23 18:19:11 följande:

Jag har uppfattat att det är mycket vanligt att många gör som du berättar om. Att rota i tvättkorgen i badrummet har nog skett väldigt många gånger hos många människor.
    Jag tycker det är tveksamt att stjäla saker av andra.
    Personligen är smutsig tvätt inte alls nåt som lockar mig.

Däremot att gå igenom och titta bland rena intima plagg i byråer och lådor för att få reda på vilka underkläder/ strumpor mm. som personen som jag besöker bär har varit spännande genom åren.

Och visst har det hänt att jag också tagit på mig och burit en del av de plaggen. Jag tillhör också gruppen som förutom underkläder också tänder på träningskläder och att få frossa i sensuella kroppsnära plagg i spandex som träningstights har varit höjdpunkter.

Minns särskilt en gång när jag gick igenom en bekants garderober och byråer och njöt av mängder med vackra spetsunderkläder, stringtrosor, stringboby, stayupstrumpor, unitard och leotard, lackpumps osv osv. En högtidsstund.

Är ni fler som känner igen er? Jag kände en tjej som tyckte om att låna underkläder av sina vänner och ch det var spännande att ge henne i uppdrag lite bus kring detta.
    Skulle vara intressant att höra om fler också gillar att gå igenom andras intima plagg.

/ Nyfiken man.
  • Anonym (Mattias8282)

Kände ju en slags attraktion till henne men jag älskar ju fortfarande min sambo så på kvällarna när det va tillräckligt mörkt i sovrummet så luktade ja ju på hennes systers trosor och samtidigt smekte ja min sambo på intima ställe det gjorde mig väldigt upphetsad 

Svar på tråden Män som tänder på trosor