• SexHjärtan

Förlorad data från gamla FL

Hej!

jag undrar om det finns någon möjlighet att få tillbaka förlorad data nu när gamla familjeliv inte existerar längre? Hade skrivit mycket om barnens utveckling som en ?dagbok? under barn-framsteg i gamla versionen. Men nu är ju allt borta :( Har mailat supporten några gånger men får inget svar? 

någon som vet/har råd hur man kan gå tillväga och huruvida supporten ens (om de svarar?) kan få fram gammal information från ett konto som funnits i 15 år hos dem?

• Svar på tråden Förlorad data från gamla FL
  • Pimpinellan

Vad jag förstått av andra så går det inte. Gamla är borta och allt man hade där.

• lövet2

Jag är samma situation. Har skrivit ner små berättelser om mina barn i bloggen, så de skulle vara lätta att hitta och komma åt. Hur galet det blev på 4-årskontrollen med min yngsta, den där julaftonen när katten välte omkull granen och alla julklappar blev blöta, när jag försökte se på TV och mata barn samtidigt (ingen bra idé!). Allt är borta och supporten svarar inte.
    FL har betett sig så illa och jag är så besviken, så jag har övergett sajten. Tittar in en gång i veckan för att kolla inboxen, för jag har trots allt fått några FL-vänner under mina 17 år på sajten.

Svar på tråden Förlorad data från gamla FL