Mediedrevet mot Carola.
Bra att någon tar upp detta annars hade jag gjort det.
Vad som är skrämmande är inte Carolas helt sunda och realistiska åsikter i frågan utan hur snäv åsiktskorridoren är i Sverige och majoriteten av journalisterna i våra största nyhetskanaler har reagerat och skammat henne för dessa uttalanden. Vi har ju inte ens yttrandefrihet längre utan att bli brända på bål i detta land.
Det är en skam att ingen får närma sig de svåra ämnena i och att ingen får ha åsikter om kulturkrockar och religion särskilt islam.
Jag personligen skulle kalla mig vänsterliberal och är för allas lika värde och att man ska få leva och tro på vad man vill, men nu har det gått för långt med hela woke och genusfanatismen som bara är en annan variation av diktatur och så långt från det vakna och fria samhälle jag vill ha och leva i.
Hur många skjutningar, parallellsamhällen, våldtäkter, hedersrelaterade mord, könsstympningar, gangstrar och infiltreringar i vår svenska demokratiska kultur ska vi behöva stå ut med samt att fler och fler föredrar nazistiska partier och diktatursamhällen än att kämpa för demokrati och fred våga se världen för vad den blivit och göra konsekvensanalyser därav utan att tystas och frysas ut?
Carola har ju dessutom varit en av dem som öppnat sitt hjärta mest för flyktingar och t o m haft flera boende i sitt hem och jobbat voluntärt vid medelhavsgränserna och tagit emot folk när de kommit av gummibåtarna. Carola vågade bara säga som det är och borde skattas för det.