• MarKih83

BIM Maj 2023

Cd 17 idag och positivt på ägglossningtest igårkväll. Hoppas det tar sig nu! 😊

• MarKih83
    trefaldigmästareikärlek skrev 2023-05-20 09:27:24 följande:
    Nu var det vår tur! Äntligen 😭😭😭
    Nu ber vi bara till högre makter att fröet vill stanna kvar hos oss ❤️❤️😭😭
    Grattis🤩
  • MarKih83

Äl + 3 idag. Har ont i bröstvårtorna och molvärk men det brukar jag altid ha några dagar efter äl. Nu den evigt långa väntan till BIM 30/5 😶

• MarKih83
    milor skrev 2023-05-22 19:40:56 följande:

Jag tog ett test direkt jag kom hem, jag är gravid!! 🥰😀 Jag trodde som sagt att det var kört för jag fick neg test i helgen och jag hade så många symptom förra graviditeten som jag inte hade nu, men tydligen kan det alltså vara så olika.

Många plus i maj-tråden! Grattis till er andra också!! Måste gå till juni-tråden och plocka bort mig därifrån, och hålla tummarna för att den här lilla stannar kvar ❤️

Grattis!🤩
  • MarKih83

Äl +6 idag. Känner inga symptom förutom lite molvärk😕

• MarKih83
    Kawa81 skrev 2023-05-22 18:36:50 följande:
    Asså åååh.. va pirrigt värre.. 😂????
    Dem där babyplan borde sluta säljas med så vanligt förekommande otydliga streck/spök.
    Är det vanligt med spöstreck på dom testerna? Jag har nyss köpt ett storpack😆
  • MarKih83
    Kawa81 skrev 2023-05-23 11:23:41 följande:
    Dessvärre är det de.. ???? väldigt många beskriver samma upplevelse av de testerna.
    😆 den va ju fin den.. fast de kanske skulle kunna ge nån sorts placeboeffekt 🤪 å du kan ju alltid få lite ocd på testande me gott samvete😂
    Haha ja, får väl slösa upp dom med gott samvete. Har även köpt två digitala clearblue😊
  • MarKih83
    cutepenguin skrev 2023-05-24 09:08:36 följande:

Plussade imorse!! Är så glad!

Hade BIM 19/5, men har avvaktat för att jag tänkt att mensen bara är lite sen. Men efter att ha haft molande värk till och från i 3-4 dagar utan någon mens i sikte tog jag ett test och det är positivt! 

Grattus🤩 
  • MarKih83

Äl +8 idag. Inga symptom😶 testade negativt imorse. Tänker testa varje dag nu fram till BIM, jag har ju köpt storpack så slösar😆 sen tycker jag det är roligt att ha nåt att göra i väntan.

Hur gör ni andra, kan ni vänta fram till BIM med att testa? 😄

• MarKih83
    Oväntadedrömmen skrev 2023-05-25 07:28:06 följande:
    Nej jag har köpt storpack och testat rätt friskt jag med. Tänker alltid att jag ska hålla mig, men det är svårt att låta bli. Haha.

Jag har aldrig fått ett spökstreck på babyplans, så jag delar inte samma upplevelser som många andra. Och då har jag ändå testat i alla fall i över ett halvår🤭

Jag är på äl+11, men negativt idag. Jag tror inte att jag ägglossade den här gången då jag inte haft några av mina vanliga ägglossningssymtom, vilket min karl tydligen också tänkt på. Några här sa att det kan tyda på graviditet.  Så hoppet är inte helt ute 🙂
    Jag tog med Babyplan idag och det var totalt blank, inte ens efter utgången tid blev det nåt streck så det verkar funka som det ska, kanske blivit bättre kvalitet?
  • MarKih83
    Minmillis skrev 2023-05-25 11:20:17 följande:
    Spännande och stort grattis till plusset! Funderar på om de är 16 dagar efter så kanske man kan ta ett test såhär mitt på dagen. De känns som att jag lurar mig själv lite. Att om jag tar ett test kommer de vara negativt bara för att jag tänkt att denna gången så kanske de är något 
    16 dagar efter äl borde det inte spela nån roll när på dagen du tar, spännande😃
  • MarKih83

Äl +9 idag, inga symptom förutom lite molvärk och så har jag varit jättetörstig på natten?? Negativt test (babyplan)imorse.

• MarKih83
    Anielanovelia skrev 2023-05-25 17:56:58 följande:

Hej, jag hoppar också in här! 

Jag har BIM om 2 dagar och har haft lite molvärk både igår och idag. Jag testade dock negativt imorse så molvärken är väl för att mensen är påväg.  

Har ett barn på 1,5 år som jag plussade med på BIM-4 och hade då inga symtom.  

Grattis till er som plussat! 😃

Välkommen, håller tummarna att det bara var lite för tidigt att testa😊
  • MarKih83

Äl + 10, negativt test nyss. Molvärk och känner mig lite småsur så är nog pms, känns inte som att det blir nåt den här gången😐

• MarKih83
    Anielanovelia skrev 2023-05-27 09:08:45 följande:

BIM idag och negativt test.. Ingen mens än men den kommer väl senare idag eller är den lite försenad. 

Så trist😓 vi får hålla tummarna för juni istället
  • MarKih83

Negativt test idag, igen, på äl + 11😶

• MarKih83

BIM - 1, negativt test imorse. Så trist det kändes ju som om vi prickade in ägglossningen så bra den här månaden😐 bara invänta mensen då????

Svar på tråden BIM Maj 2023