BIM Maj 2023
Cd 17 idag och positivt på ägglossningtest igårkväll. Hoppas det tar sig nu! 😊
Cd 17 idag och positivt på ägglossningtest igårkväll. Hoppas det tar sig nu! 😊
Äl + 3 idag. Har ont i bröstvårtorna och molvärk men det brukar jag altid ha några dagar efter äl. Nu den evigt långa väntan till BIM 30/5 😶
Jag tog ett test direkt jag kom hem, jag är gravid!! 🥰😀 Jag trodde som sagt att det var kört för jag fick neg test i helgen och jag hade så många symptom förra graviditeten som jag inte hade nu, men tydligen kan det alltså vara så olika.
Många plus i maj-tråden! Grattis till er andra också!! Måste gå till juni-tråden och plocka bort mig därifrån, och hålla tummarna för att den här lilla stannar kvar ❤️
Äl +6 idag. Känner inga symptom förutom lite molvärk😕
Plussade imorse!! Är så glad!
Hade BIM 19/5, men har avvaktat för att jag tänkt att mensen bara är lite sen. Men efter att ha haft molande värk till och från i 3-4 dagar utan någon mens i sikte tog jag ett test och det är positivt!
Äl +8 idag. Inga symptom😶 testade negativt imorse. Tänker testa varje dag nu fram till BIM, jag har ju köpt storpack så slösar😆 sen tycker jag det är roligt att ha nåt att göra i väntan.
Hur gör ni andra, kan ni vänta fram till BIM med att testa? 😄
Äl +9 idag, inga symptom förutom lite molvärk och så har jag varit jättetörstig på natten?? Negativt test (babyplan)imorse.
Hej, jag hoppar också in här!
Jag har BIM om 2 dagar och har haft lite molvärk både igår och idag. Jag testade dock negativt imorse så molvärken är väl för att mensen är påväg.
Har ett barn på 1,5 år som jag plussade med på BIM-4 och hade då inga symtom.
Grattis till er som plussat! 😃
Äl + 10, negativt test nyss. Molvärk och känner mig lite småsur så är nog pms, känns inte som att det blir nåt den här gången😐
BIM idag och negativt test.. Ingen mens än men den kommer väl senare idag eller är den lite försenad.
Negativt test idag, igen, på äl + 11😶
BIM - 1, negativt test imorse. Så trist det kändes ju som om vi prickade in ägglossningen så bra den här månaden😐 bara invänta mensen då????