• Kawa81

BIM Maj 2023

trefaldigmästareikärlek skrev 2023-05-19 22:39:37 följande:

Barbrastreisand håller verkligen tummarna för dig! Det låter positivt 😍 Jag har avsaknad av PMS, är ständigt sugen på att äta allt möjligt,haft molvärk sedan typ äl +7 samt en del yrsel och huvudvärk. Jag kan ha plussat svagt idag men det är ingenting jag tror på utan jag avvaktar nu någon dag och tar nytt test närmre bim. 

Kawai hur pass starkt plussade du på äl+11? Och vilket test använde du? 😊

Avsaknad av pms å sugen på allt möjligt, jag åt som en häst hela den dagen så låter precis som jag kände mig ungefär äl+7 😍 å gör frf emellanåt, ständig hungerskänsla.. Kände mig också mycket mer lugn än vanligt vilket jag läst ska ha me det ökade progesteronet å göra..
    Jag använde clearblue testa tidigt å kom ett svagt men ändå fullt synligt streck efter bara knappt en minut.. 😊
    Tog ett vanligt (25) digitalt dagen efter som visade gravid 1+2 så är säker på att fick du ett streck idag kan du testa imorrn igen.. håller tummarna.. 🙏❤️😍
  • Kawa81

Trefaldighetsmästare:

❤️❤️GRATTIS!!❤️❤️ 😍🥰
    Jag visste det!! 🤩🥳 så himla underbart!! 
    Det kommer gå skitbra!! 🙏

• Kawa81

Lina98: Jag plussade äl+11, bim-2 svagt men fullt synligt streck. Tog ett vanligt digitalt äl+12  som gav gravid 1+2.

• Kawa81
    milor skrev 2023-05-22 06:38:53 följande:

Hej igen! Har någon av er först fått ett negativt test och sen positivt sent i cykeln? 
    Jag fick negativt på graviditetstest i lördags BIM-1, tempen droppade lite i fredags och hade sån mensvärk igår så jag tänkte ju att det är kört, men när jag vaknar upp idag på BIM+1 så var tempen fortfarande kvar på samma som tidigare dagar och ingen mens! 🤔😨

Ta ett test vettja 😃, temp ser ju lovande ut å kan ju varit så att hcgnivån ente va tillräcklig just då när du tog testet.. 
    Vi är ju alla olika å våra kroppar likaså.. 😊
    Väntar me spänning!! 🥰
  • Kawa81
    Barbrastreisand skrev 2023-05-22 11:21:06 följande:

Äl+11/12 och idag upplever jag att det drar i livmodern. Vet inte om det är önsketänkande och bara början på mens.. att man alltid ska analysera så mycket! Troligen kommer mina testa-tidigt idag så kanske passar på ta ett test i eftermiddag :D 

Ja det där analyserandet kan göra en löjligt fixerad, lite ocd varning lixom emellanåt 😂
    Hoppas testen kommer 😃, e så jäkla spännande å få se resultaten.. som åskådare blir man nästan som ett barn på julafton.. 🥰😂
  • Kawa81

Oväntadedrömmen:
    Säger som ovanstående, lugnet, massa energi och avsaknad av pms var också vad som stärkte min känsla att något va annorlunda.. 😊

• Kawa81
    Barbrastreisand skrev 2023-05-22 16:57:56 följande:

Kunde inte låta bli att ta ett test när jag kom hem haha! Fick såklart svaaagt diffust streck som troligen är spök precis som jag fått tidigare gånger.. Vet inte om det syns här. Nedersta bilden visar ett test några minuter efter tiden (översta) och ett inom tiden (nedre). Ska se om jag lyckas hålla mig i 6 timmar idag annars får det bli ett nytt imorgon bitti :D 

Asså åååh.. va pirrigt värre.. 😂????
    Dem där babyplan borde sluta säljas med så vanligt förekommande otydliga streck/spök.
  • Kawa81
    Oväntadedrömmen skrev 2023-05-22 19:05:58 följande:

Trefaldigmästareikärlek och kawa81:

Vad spännande! Då är hoppet kanske inte helt över ändå 😁 
    Jag fick barn för 15år sedan, så jag minns inte alls hur jag kände det då 

Blir att testa till helgen, bim är på måndag nästa vecka 😁

Det är det definitivt inte.. 😁😍
    Fick min första å enda hittills för 15 år sen 🥰, minns ente ett skvatt heller från då å man funderade heller ente såvärst lixom.. men det va just lugnet, att sådant jag normalt kunde reta mig på nåt enormt helt plötsligt inte spelade nån roll som är det specifika å enda från back then jag frf minns...
    Fast på den tiden trodde jag att jag höllt på å bli sjuk 😂, va på jobb å pratade me en tjejkompis i mobilen om mitt förbryllande tillstånd varpå hon utbrister, -tänk om du e gravid å jag bara nänä helt omöjligt 🤣, tog ett test när jag kom hem den dagen just to prove her wrong 😂 men shit va rätt på det hon va.. 🤪🥰😂 
  • Kawa81

Milor: 
    Går ente å citera :/ men GRATTIS!! 😍 va härligt!!, visste ju att det skulle bli ett plus trots allt.. ❤️ å klart lillputten stannar.. 🙏????

• Kawa81
    MarKih83 skrev 2023-05-23 10:08:51 följande:
    Är det vanligt med spöstreck på dom testerna? Jag har nyss köpt ett storpack😆
    Dessvärre är det de.. ???? väldigt många beskriver samma upplevelse av de testerna.
    😆 den va ju fin den.. fast de kanske skulle kunna ge nån sorts placeboeffekt 🤪 å du kan ju alltid få lite ocd på testande me gott samvete😂
  • Kawa81
    Malu84 skrev 2023-05-28 17:06:02 följande:

Bim i Fredags, ömma bröst lite åksjuke känsla molvärk och ingen mens . MEN jag är så rädd för att testa , jag vet inte varför ! Jag måste väl bara göra det?  

Varför rädd?, är ju positiva vibes om mensen är 2 dg sen.. 🥰
    Seså testa nu å håll ente oss andra på halster.. 😂
  • Kawa81
    Malu84 skrev 2023-05-29 09:38:39 följande:

Här kom en blödning nu , jag som precis Började tro att nu händer det . Kändes verkligen så . Symptom och en känsla och Sen mens 4 dagar ,  men det var nog inte så denna gången heller . 

Åååh... 😞 förstår din besvikelse.. men ge ente upp, nästa månad är det er tur.. 🙏???? å man ska aldrig bry sig om vad andra tycker, det är ditt liv å du som lever med dig själv varje dag, som kämpar varje dag, som vet hur det verkligen känns att vara du.. ingen annan har en jäkla aning.. 💜 det enda som är viktigt är vad du tycker om dig själv så var stolt över den du är.. 💪❤️
    Har du kollegor som pratar om dig är det deras problem.. hade bytt jobb om jag var du, livet är för kort för att omge sig med sådan negativitet.. 
Svar på tråden BIM Maj 2023