Inlägg från: trefaldigmästareikärlek |Visa alla inlägg
  • trefaldigmästareikärlek

BIM Maj 2023

Jag brukar ju vanligtvis ha ont i äggstockarna runt äl, men denna gång bränner det mer i/mot livmodern och lite mindre smärta rent i äggstockarna. Är det något som någon erfarat?
    Vi får ju se om tempen stiger tills imorgon, är lite lur att träningen påverkar min cykel. Har äntligen kommit igång igen efter många år utan träning/fysisk aktivitet över lag. 

Syskonförsök ge inte upp hoppet, vad som helst kan hända. Förstår känslan och uppgivenhet men vissa grafer håller ju sig precis ovanför coverline ❤️ Ge inte upp ❤️

Syskonförsök du känner din kropp bäst, då håller jag alla tummar och tår för dig under juni ❤️❤️ 
    Jag har äntligen fått en ökning på tempen, hoppas jag får en bekräftad äl då vi för en gångs skull fått till det närmre än  dagar innan 👏 Har ändå inte super höga förväntningar men såklart förhoppningar 😊

Sanlin jag tycker det ser ut som att din kropp försöker ägglossa men inte riktigt lyckas. Tempökningen måste ju vara bestående för att kunna bekräfta äl. Tar du tempen samma tid varje dag? Kan rekommendera att d-vit boosta för att hjälpa kroppen till äl. Har hjälpt mig mycket. Men det förutsätter ju att du inte tar tillskott av dvit dagligen 

Barbrastreisand förra månadens äl var samma för mig minsta rörelse gjorde så ont att jag nästan ville kräkas. Satt på en skoter 45 minuter dagen då jag hade äl och jag grät i varje kurva då jag var tvungen parera med kroppen 😱 Om det inte går över med smärtlindring/värmekudde kanske det kan vara klokt ringa och rådgöra med jourmottagning/akuten. Hoppas det bara är en stark äl ❤️

Syskonkärlek, ja jag har ingen aning, had ont på båda sidor, aldrig haft så tidigare 🤷?♀️ Denna månad hade jag bara haft "normalont" sådär när man spänner nedre delen av magen.
    Barbrastreisand förstår dig, tror säkert det inte är någon fara - se bara till att vara rädd om dig och ta hand om dig nu när du har ont ❤️

Syskonförsök ja ff satte ut den på cd 18, hoppas nu det tar sig! Har aldrig varit så här nära äl, lyckats få till det både dagen innan och på äl dagen 😱

Svar på tråden BIM Maj 2023