BIM Maj 2023
Bim i Fredags, ömma bröst lite åksjuke känsla molvärk och ingen mens . MEN jag är så rädd för att testa , jag vet inte varför ! Jag måste väl bara göra det?
Bim i Fredags, ömma bröst lite åksjuke känsla molvärk och ingen mens . MEN jag är så rädd för att testa , jag vet inte varför ! Jag måste väl bara göra det?
Ja jag får väl köpa ett test i morgon . Min kropp har lurat mig i månader men inte såhär iaf .
Det är ju en planerad graviditet i såfall och allt , men allt blir så verkligt om man får plus , då måste man komma fram till Massa saker med jobb och oroa sig för att det ska stanna och kub och att vi är 39 och 49 iår samt att jag redan hr två barn med 2 pappor och dett får en tredje och jag vet att kollegor har pratat om Detta .. jaja skit i dom och ta allt som det kommer
Här kom en blödning nu , jag som precis Började tro att nu händer det . Kändes verkligen så . Symptom och en känsla och Sen mens 4 dagar , men det var nog inte så denna gången heller .
vilket gulligt inlägg ! Tack för peppen! Idag känns det mest skit faktiskt , känner mig så lurad av min egna kropp !
jaja nya tag och månaderna på sommaren går ju alltid fortare med .