• Loui123

BIM Maj 2023

4/5 Tricko, försök 1, första barnet
    4/5 ovantadedrommen, försök 5-6, andra barnet

5/5 hannis1983, försök 2 efter MF, fjärde barnet
    6/5 dudetten, försökt i 4 år, första barnet
    7/5 lilliz, försök 2, andra barnet 
    9/5 klyftpotatis, försök 4, första barnet
    11/5 ggi123, försök 8, första barnet
    12/5 syskonförsök, försök 1 efter MF, andra barnet
    13/5 MiniRodini, försök 1, andra barnet
    15/5 Embarazada, försök nr 10. Tredje barnet.
    16/5 Veeera, försök 1, första barnet 
    16/5 Loui123, försök 5, andra barnet
    17/5 lipa3646, försök 5
    18/5 anonym (Mammi)
    22/5 trefaldigmästareikärlek 10 försöket 2:a barnet 

Hoppar in har efter att mensen kom idag! Håller alla tummar att det blir ett plus denna månad för mig och er andra. ☺️
  • Loui123
    Anonym (Likliz) skrev 2023-04-19 12:26:05 följande:

Ägglossning just nu, och vi tajmade in det igårkväll samt tre gånger förra veckan - bara andra försöket men än så länge slipper jag känslan av bebisverkstad vilket är så himla skönt. Första barnet tog lång tid att få till även om det tog sig spontant till sist, och då kändes sexet verkligen bara mekaniskt och tvunget. Så jag är glad så länge det fortfarande känns lustfyllt 😅 

Hur gamla är ni andra? Jag blir 30 i år, min man är 35 och vårt barn är 2 år (hinner förhoppningsvis fylla 3 innan ett eventuellt lillasyskon gör entre) ☺️

Blir också 30 i år, mannen är 35 år. Har en snart 3-åring och har inte känt någon stress med nummer två. Men börjar göra det lite nu, och första gången så gick det så otroligt snabbt. så direkt nu när det inte går lika snabbt, så känner jag att man stressar upp sig. 🙈
  • Loui123

Hallå där!

Jag är inte så aktiv med skrivandet, men läser allt ni skriver. Jag får min mens vilken dag som helst, lite spottings och en temp som dalar. Så tråkigt Och lätt att bli besviken! 

Men nu till min fråga, det är vårat andra barn vi försöker skaffa, men ungefär 6e försöket nu. Har ni några tips som ni tror har funkat för er för att maximera chanserna?
    Känner att kroppen inte är helt 100, stress och småbarn. Har en 3-åring hemma och vill så gärna ha en till. 

grattis till alla som plussat, ni andra - vi fortsätter kämpa! 😍

• Loui123
    Syskonförsök skrev 2023-05-14 20:38:59 följande:

Hej! Jag vet faktiskt inte om jag tror på tillskott eller ej.. provat det mesta skulle jag säga! (munkpeppar, rosenrot, bidrottninggelé, d vitamin, gravid vitamin och c vitamin). C vitamin ska höja progesteronet naturligt i kroppen och första månaden med det plussade vi äntligen efter 11 försök. dock blev det tyvärr missfall! Vet inte alls om något tillskott egentligen hjälpt eller ej! 

Tack för snabbt svar!

Nej, jag vet egentligen inte om sådant funkar heller. Men tack Snälla för tips! Jag hoppas att lite ledighet i sommar kommer göra susen. ☺️
Svar på tråden BIM Maj 2023