• Foodie92

BIM Maj 2023

Syskonförsök skrev 2023-04-18 07:56:50 följande:

Åh❤️ förstår dig! De var försök 11 de tog sig för oss men blev missfall. De är lååååång väntan och olidligt men jag håller med ovan skrivna, ett steg närmre ert plus. Förhoppningsvis är försök 10 eran lycka ❤️ jag hoppas bara inte en behöver 11 nya försök innan vi plussar igen för oss med. De är fan jobbigt att gå och vänta och se ens unge bli äldre och äldre Innan syskon kommer. 

Hur mår du nu? Skönt att höra att du är så positiv, du verkar va en väldigt stark person ☺️❤️ Hoppas verkligen de går vägen för dig nu 💕
  • Foodie92

Jag kommer halvt vara här inne också, väntar på min mens så fort den kommer skriver jag upp mig. Min temp har inte stigit så med största sannolikhet uteblev ÄL för mig denna månad som va.

• Foodie92

Syskonförsök: låter som en hälsosam inställning❤️

Trefaldigmästareikärlek: ja de känns ju värre när man hållt på så länge, de jobbiga är de där stunder man egentligen inte orkar så behöver man ändå få de gjort. Det är skönt med pauserna mellan ÄL och nästa ÄL för då kan man mysa när man vill men när de e ÄL så hör man en klocka ticka likt stranger things klockan 😂

• Foodie92

Nu vänder jag mig till visdomen ni alla besitter 💕

Detta är första gången som jag sett på tempkurvan att ÄL troligtvis uteblivit. Nu till min fråga...
    Brukar man få mens som vanligt eller vad har jag att vänta mig ? Hur är det med mensvärk innan mensen?

Försöker bara förstå hur jag ska hitta nästa ägglossning, men om cykeln fortsätter som "vanligt" trots utebliven ÄL så har ja full koll men tänker om de beter sig annorlunda när man inte ägglossar?

• Foodie92

Vi är båda 31 år, Båda två har inga barn sedan tidigare och försökt nu över 1 år 😊 håller tummarna att det blir nått iår 😄💕

• Foodie92

Potatisbulle: samma här, tempen va så fin och idag störtdök den 😔

Jag har lite längre cyklar så min nästa bim är inte förrän juni så jag hänger med i denna tråd tillsvidare 💕

• Foodie92

Alltså hur gulliga är ni inte trefaldigmästareikärlek och syskonförsök som frågar efter mig 🥺❤️

Stort grattis till alla som plussat !

Jag har hållit mig undan FL lite bara denna gång, väntar på ÄL har ju längre cykel så min bim är 1 juni 😊 förhoppningsvis har jag ÄL nästa vecka (då jag är på resande fot denna vecka). Så nu hänger jag med er igen, de va skönt att ta en liten paus utan att tänka på "baby making". Vet att jag skulle sluta upp med att googla hur man kan optimera chanserna haha..

Jag ska ta upp tempandet i helgen igen för tog en paus där med.

Syskonförsök: ge inte upp än de kan öka 😊❤️

• Foodie92

Trefaldigmästareikärlek: hade med gissat på 18 😊 kul att fått den bekräftad så nu är de bara den jobbiga väntan kvar 

Sannet: nämen !! Åh stort grattis kul att de äntligen blev dags för dig 😍

• Foodie92

Trefaldigmästareikärlek: kände att jag behövde pausen från FL i väntan på ÄL då jag har lite längre cykel annars kommer jag att fastna i alla trådar, leta hur jag ska göra "bättre" denna gång etc haha. Har min bim 1 juni så hänger nu här då ÄL närmar sig tills de e dags för juni tråden hehe

Jag tog paus från tempning (första gången sen ja starta med de) men ska tempa nu inför ÄL iaf.

Men åh spännande ser verkligen stabilt och fint ut 😍 håller tummarna.

• Foodie92

Loui123: jag tar thorne prenatal har de man behöver iaf 😊 jag har ju inte lyckats ännu men folsyra och andra mineraler är väldigt bra att få i sig.

Jag har inte testat andra special sätt de finns för jag är lite feg men denna månad testar vi bisolvon iaf de vet jag att jag klarar av haha

Svar på tråden BIM Maj 2023