BIM Maj 2023
Hoppar in här jag med! Hade tänkt vänta tills i sommar för att försöka för andra barnet men fick feeling när solen kom fram så nu är jag supertaggad på att bli gravid redan nu, har längtat ett tag :)
Hoppar in här jag med! Hade tänkt vänta tills i sommar för att försöka för andra barnet men fick feeling när solen kom fram så nu är jag supertaggad på att bli gravid redan nu, har längtat ett tag :)
Någon mer om haft ÄL och går och väntar och väntar nu? Hade ÄL i söndags, vi fick till det på fredag kväll så hoppas det är tillräckligt. Har dock hamnat i en helt vidrig situation nu. Dagen efter fick jag reda på att min man har varit otrogen. En gång för 5 år sedan och en igen i höstas. Samma tjej, upptäckte eftersom jag såg foton och meddelanden. Känner mig helt tom, hade absolut ingen aning och har aldrig varit orolig eller misstänkt någonting. Vet inte vad som kommer hända med oss nu men kan inte låta bli att hoppas att jag är gravid, men samtidigt känna mig skräckslagen för om jag skulle vara det. Känns dock inte troligt, men den nivå av stress och panik jag har haft i kroppen de senaste dagarna tvivlar jag att något ägg skulle vilja fästa alls...
Jag är på ÄL+9 idag, tog ett test igår som var helt blankt men imorse tyckte jag mig ana något! Kan vara önsketänkande och är så otålig nu, vill bara att dagarna ska gå snabbt så man kan få veta 100% hur det står till... Beställt digitala som jag ska testa med imorgon eller torsdag.
Tycker jag har haft konstiga symptom sen ÄL+3, förstoppad, illamående, lite yrsel, molvärk. Är ju egentligen för tidigt att känna något alls men kanske pga progesteron eller nåt? Eller så är jag väldigt skengravid bara
Jag är på ÄL+9 idag, tog ett test igår som var helt blankt men imorse tyckte jag mig ana något! Kan vara önsketänkande och är så otålig nu, vill bara att dagarna ska gå snabbt så man kan få veta 100% hur det står till... Beställt digitala som jag ska testa med imorgon eller torsdag.
Tycker jag har haft konstiga symptom sen ÄL+3, förstoppad, illamående, lite yrsel, molvärk. Är ju egentligen för tidigt att känna något alls men kanske pga progesteron eller nåt? Eller så är jag väldigt skengravid bara