Påhittade TS
Massor av trådar där Ts är någon kille som utger sig vara tjej. Antar att det finns någon tillfredsställelse att läsa kommentarer i ämnet (sex) från riktiga tjejer. Varför finns inte motsvarande? Tjejer som låtsas vara killar?
Massor av trådar där Ts är någon kille som utger sig vara tjej. Antar att det finns någon tillfredsställelse att läsa kommentarer i ämnet (sex) från riktiga tjejer. Varför finns inte motsvarande? Tjejer som låtsas vara killar?
Oavsett vilka trolltrådar som läggs upp numer kommer ingen ens i närheten av dem magnifika stortrollaren ANOF!
Jag kan hitta på TS, fast om allvarliga ämnen. Dels är det kul att se hur folk tänker, men även att få sina forum-fördomar bekräftade; Oavsett vad som skrivs så vill majoriteten ha det till att TS är dum i huvudet!
Låt mig ge två exempel:
En kvinna stör sig enormt på sin svärmor och rabblar exempel hur haggan beter sig. Men oavsett vad det är så är det HON som är elak mot sin svärmor! Man ska förstå sin svärmor, hon menar bara väl etc etc.
Så kommer nästa tråd om en kvinna som fullkomligt älskar sin svärmor! Avgudar denna kvinna för vem hon är, ställer alltid upp, är den mor hon själv alltid saknat!
Näe, då är inte det bra heller! En sån relation är inte hälsosam, man måste ha ett eget liv, stackars din sambo när du alltid drar din hans morsa i allt osv.
Jag har också hittat på TS, dock alltid i syfte att få svar på just frågan jag ställer. Men det är lättare att få svar om man skriver den i jagform så det gör jag även om frågan inte är applicerbar på just mig.
Men mitt syfte är alltid att få svar på hur andra tänker, aldrig att provocera även om vissa så klart blir det ändå, för vissa blir provocerade oavsett vad som skrivs
Kan vara, men jag svarar oftast inte på uppenbara trollförsök Ibland gör jag det för att roa mig själv, om jag är hemma sjuk eller så.
Jo, jag funderar mycket innan jag skapa en tråd men oftast är mina frågeställningar rätt 'neutrala' men jag har inte sett någon tråd om samma fråga tidigare så då blir jag nyfiken och startar en egen.
Minns faktiskt inget ex nu, det var rätt länge sen jag trollade, men som ex, om jag inte var bonusmamma (vilket jag är) så kunde jag ha ställt en fråga likt: Hur ska jag agera nu när jag blir bonusmamma?
Helt enkelt som sagt för att jag är nyfiken på hur olika människor resonerar kring det.