Inlägg från: Anonym (Love) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Love)

Påhittade TS

Anonym (A) skrev 2023-04-08 07:56:20 följande:

Just nu vill vissa män gärna sprida åsikten att unga tjejer/kvinnor gillar äldre män. Samma sak med otrohet, många trådar där man gärna framhåller, ibland med artiklar/forskning, att kvinnor inte kan vara kompisar med män för då pratar de förtroligt med män och blir därmed kära i dom. 

Vissa hänger här mycket och tror att de som skriver här representanter verkligheten. De förnekar andras bild av verkligheten, dvs den riktiga verkligheten, där även medelmåttig män med alldagliga utseenden och medelinkomster får kvinnor. Där de flesta unga kvinnor vill vara med unga män. 

Jo jo, men nu finns det ju även unga kvinnor som gillar äldre män.. även om det inte är någon stor grupp. Du kan ju inte dissa alla trådar i detta ämne för att du inte gillar det.
  • Anonym (Love)
    Anonym (A) skrev 2023-04-08 08:11:58 följande:
    Ha ha, jag dissar väl vilka trådar jag vill. Det syns redan i rubriken att det handlar om det och då är det upp til var och enbart avgöra om det är något att läsa eller inte. 
    Jo, ni är ju en liten samling kvinnor som verkligen lägger energi på att motarbeta dessa trådar. Vare sig de är på riktigt eller påhittade. Vari ligger motivationen till att lägga så mycket energi på detta? Varför inte bara gå vidare och låta dessa trådar dö ut av sig själva?
  • Anonym (Love)
    Anonym (A) skrev 2023-04-08 08:53:16 följande:

Som sagt, var skriver jag att jag deltar eller ens läser dessa trådar?

Ja, vissa tycker inte om att andra har avvikande åsikter på ett diskussionsforum, det håller jag med dig om. De vill väl ha sina runktrådar i fred. 

Det blir dessutom kontraproduktivt eftersom ni som så gärna vill sätta krokben för dessa trådar bara driver upp dessa ämnen som mer populära.
  • Anonym (Love)
    Anonym (Påsklov) skrev 2023-04-08 08:58:53 följande:

Det är påsklov och en massa uttråkade barn och tonåringar sitter och roar sig. Det är jättekul när man får igång en diskussion eller folk svarar superseriöst på hitte på problemet eller blir provocerade.
    Jag överhörde faktiskt en grupp typ fjortonåringar på bussen där en startat en tråd som det blivit bra fart på. Kan säga att ni roade dessa barn rätt bra och ja det var både tjejer och killar i gruppen

Vad bra, då ger det ju något för alla, utom dom arga damerna som kämpar så hårt för att kasta skit i dessa trådar. Dom blir bara ännu argare.
  • Anonym (Love)
    Anonym (A) skrev 2023-04-08 09:00:05 följande:
    Jag läser inte ens trådarna. Men du får gärna tro det om det får dig att må bättre. Det bjuder jag på.
    Med den envishet du visar i denna tråd är det svårt att tro att du inte skulle bry dig i trådar som just handlar om dessa ämnen.
  • Anonym (Love)
    Anonym (A) skrev 2023-04-08 09:20:53 följande:
    Ok du är en sådan som vet mer om andra än de själva vet. Lite som männen på FL som vet vad kvinnors tycker och tänker. Dessutom ogillar du att kvinnor säger vad de tycker. 
    Jag säger bara vad jag tror och uppfattar av den jag skriver med. Varken mer eller mindre. Det är du som just nu lägger in betydligt mer beträffande mina preferenser, rena påhitt som inte stämmer från din sida.
  • Anonym (Love)
    Anonym (A) skrev 2023-04-08 09:23:04 följande:
    Fattar du inte att jag bara driver med dig, du går ju i fällan direkt. Skönt att få ut sig lite kvinnohat så här på morgonen? 
    Jag förstår inte varför du direkt förknippar en åsikt i ett relativt smalt ämne som kvinnohat? Jag har många kvinnor i mitt liv och även sambo. Jag tycker inte alls illa om dom, tvärtom.
  • Anonym (Love)
    Freddie K skrev 2023-04-08 11:20:17 följande:
    Så du menar att det bara är rejects som sitter här?
    Det lär det såklart inte vara, men många.
  • Anonym (Love)
    Freddie K skrev 2023-04-08 11:32:31 följande:
    Jo, men jag vill gärna inte tro att jag är en reject bara för att jag sitter här, men det är klart, hade jag haft något bättre för mig så hade jag ju inte behövt sitta här.
    Sen är ju inte världen svartvit.. för mig delas inte världen in i vinnare och förlorare. Dom flesta är någonstans där emellan. Dessutom är det inte statiskt om man nu sätter den etiketten på sig. Man kan utvecklas och man kan även förlora allt om man är på toppen.

Sånt är livet.
Svar på tråden Påhittade TS