Inlägg från: Anonym (A) |Visa alla inlägg
  • Anonym (A)

Påhittade TS

Just nu vill vissa män gärna sprida åsikten att unga tjejer/kvinnor gillar äldre män. Samma sak med otrohet, många trådar där man gärna framhåller, ibland med artiklar/forskning, att kvinnor inte kan vara kompisar med män för då pratar de förtroligt med män och blir därmed kära i dom. 

Vissa hänger här mycket och tror att de som skriver här representanter verkligheten. De förnekar andras bild av verkligheten, dvs den riktiga verkligheten, där även medelmåttig män med alldagliga utseenden och medelinkomster får kvinnor. Där de flesta unga kvinnor vill vara med unga män. 

• Anonym (A)
    Anonym (Love) skrev 2023-04-08 08:07:45 följande:
    Jo jo, men nu finns det ju även unga kvinnor som gillar äldre män.. även om det inte är någon stor grupp. Du kan ju inte dissa alla trådar i detta ämne för att du inte gillar det.
    Ha ha, jag dissar väl vilka trådar jag vill. Det syns redan i rubriken att det handlar om det och då är det upp til var och enbart avgöra om det är något att läsa eller inte. 
  • Anonym (A)
    Anonym (Love) skrev 2023-04-08 08:24:54 följande:
    Jo, ni är ju en liten samling kvinnor som verkligen lägger energi på att motarbeta dessa trådar. Vare sig de är på riktigt eller påhittade. Vari ligger motivationen till att lägga så mycket energi på detta? Varför inte bara gå vidare och låta dessa trådar dö ut av sig själva?

Som sagt, var skriver jag att jag deltar eller ens läser dessa trådar?

Ja, vissa tycker inte om att andra har avvikande åsikter på ett diskussionsforum, det håller jag med dig om. De vill väl ha sina runktrådar i fred. 

• Anonym (A)
    Freddie K skrev 2023-04-08 08:49:02 följande:

Min spontana tanke är att vad får dessa troll, (män och kvinnor) ut av att trolla? Vill de få uppmärksamhet eller bekräftelse? Jag är genuint intresserad av det. Inte av att trolla, menar jag, utan om varför dem gör det.

För att sprida sitt narrativ, att kvinnor dissar män, att kvinnor gillar äldre män osv. 
  • Anonym (A)
    Freddie K skrev 2023-04-08 08:56:52 följande:
    Det verkar så meningslöst med de trådarna tycker jag. Kan man inte diskutera något som är på riktigt? Det känns också som att många klagar över småsaker.
    Det är väl bittra människor som inte har så stort socialt liv. 
  • Anonym (A)
    Anonym (Love) skrev 2023-04-08 08:57:24 följande:
    Det blir dessutom kontraproduktivt eftersom ni som så gärna vill sätta krokben för dessa trådar bara driver upp dessa ämnen som mer populära.
    Jag läser inte ens trådarna. Men du får gärna tro det om det får dig att må bättre. Det bjuder jag på.
  • Anonym (A)
    Anonym (Love) skrev 2023-04-08 09:05:20 följande:
    Med den envishet du visar i denna tråd är det svårt att tro att du inte skulle bry dig i trådar som just handlar om dessa ämnen.
    Ok du är en sådan som vet mer om andra än de själva vet. Lite som männen på FL som vet vad kvinnors tycker och tänker. Dessutom ogillar du att kvinnor säger vad de tycker. 
  • Anonym (A)
    Anonym (Love) skrev 2023-04-08 09:05:20 följande:
    Med den envishet du visar i denna tråd är det svårt att tro att du inte skulle bry dig i trådar som just handlar om dessa ämnen.
    Fattar du inte att jag bara driver med dig, du går ju i fällan direkt. Skönt att få ut sig lite kvinnohat så här på morgonen? 
Svar på tråden Påhittade TS